اخبار داغ

بیانیه مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر؛

با پایان انتخابات انتظار می‌رود رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل شود

با پایان انتخابات انتظار می‌رود رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل شود
مجمع بسیج شهرستان مشگین شهر طی بیانیه ای، از مسئولان خواستند تا بعد از پایان رقابت های انتخاباتی، با رفاقت و وحدت و یکدلی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم، کمر همت بسته و از تفرقه بپرهیزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، در متن این بیانیه امده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

با صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه مبارک رمضان و با درود و سلام به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه تروریستی، بیانیه مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر به شرح ذیل صادر می‌گردد.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از مسئولین شهرستان می‌خواهد نسبت به اجرایی نمودن فرمان سال ولی امر مسلمین به صورت شایسته اقدام نمایند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان با توجه به پایان رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از تمامی مسئولین و گروه‌های می‌خواهد رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبدیل نموده و با وحدت و یکدلی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم، کمر همت بسته و از تفرقه بپرهیزند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر ضمن عرض تبریک به اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اعلام می‌نماید که تمامی رده‌های مقاومت بسیج، آمادگی همکاری شایسته با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران را دارند لذا از این عزیزان نیز می‌خواهیم که با بسیج همکاری نمایند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر با محکوم کردن مسببین حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی و یاوه گویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار،آمادگی خود را برای هر گونه جانفشانی در اعتلای نظام مقدس اسلامی اعلام می‌دارد.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان از تمامی مسئولین و گروه‌های سیاسی می‌خواهد فرمان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) را در مورد سند 2030 حجت دانسته و از تفسیرهای مخالف نظر معظم له که استقلال کشور را (که جزء شعارهای اصلی انقلاب است) زیر سوال برده بپرهیزند و بدین طریق ولایت مداری خود را اثبات نمایند.

,

 

,

مجمع بسیج شهرستان از دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان انتظار دارد طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، برای ارتقاء فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، تقویت مبانی اعتقادی و روحیه جهادی و انقلابی‌گری و زدودن فقر فرهنگی که فرمودند: ( چشم انتظار نهادهای حاضر نباشید و به صورت خود جوش کار را به پیش ببرید) تلاش و اقدام نمایند.

,

 

,

دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه