اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش نطنز خبر داد:

برپایی همایش مقابله با اعتیاد در نطنز

برپایی همایش مقابله با اعتیاد در نطنز
محمودی گفت: با تنوع مواد مخدر و پایین آمدن سن اعتیاد، دانش آموزان در معرض خطر استفاده از هرگونه مواد مخدر و اعتیاد به آن قرار دارند و این زنگ خطری است که همه مسئولان و به خصوص خانواده ها باید صدای آن را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آوای نطنز؛ مدیر آموزش و پرورش نطنز صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به این که آسیب های اجتماعی همیشه در کمین دانش آموزان بوده است، اظهار کرد: باید تمام ظرفیت های ممکن در منطقه برای جلوگیری از رشد آسیب های اجتماعی به کار گرفته شده و جوانان و نوجوانان را در مقابل این معضل بزرگ حفظ و حراست کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آوای نطنز,

علیرضا محمودیف با بیان این که هیچ مورد اعتیاد به انواع مواد مخدر و روانگردان ها در بین دانش آموزان شهر نطنز گزارش نشده است، افزود: برگزاری دوره های آموزشی و پیشگیری از اعتیاد برای دانش آموزان و خانواده های آن ها و همچنین بالا بودن سطح درک و فرهنگ مردم در جامعه، نقش مهمی در گرفتار نشدن دانش آموزان در این دام داشته است.

,

وی برگزاری کارگاه های آموزشی و بالا نگه داشتن سطح آگاهی دانش آموزان در مقابله با آسیب های اجتماعی را مهم خواند و گفت: با تنوع مواد مخدر و پایین آمدن سن اعتیاد، دانش آموزان در معرض خطر استفاده از هرگونه مواد مخدر و اعتیاد به آن قرار دارند و این زنگ خطری است که همه مسئولان و به خصوص خانواده ها باید صدای آن را جدی گرفته و در مسیر حفظ جوانان و نوجوانان از کشش به سمت آن بکوشند.

,

مدیر آموزش و پرورش نطنز پیشگیری در سنین پایین تر را از لحاظ نوع شخصیت دانش آموزان مهم تر خواند و گفت: به مناسبت پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر همایشی با سخنرانی سروان طاهر زاده مسئول آموزش مبارزه با مواد مخدر استان در روز یک شنبه یازدهم تیرماه، ساعت ۱۰ صبح در کانون شهید مطهری برگزار می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با همکاری ادارات و نهادهای بهزیستی، هلال احمر، نیروی انتظامی و فرمانداری نطنز و به منظور آشنایی دانش آموزان با آسیب های اجتماعی و بالا بردن سطح آگاهی و درک آن ها، نمایشگاه سه روزه آشنایی با مواد مخدر، اعتیاد و زیان های آن در نطنز برپا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه