اخبار داغ

نا بسامانی بازار مرغ کهگیلویه و بویراحمد در آستانه عید فطر:

جهاد کشاورزی تسلیم دلالان توزیع مرغ شد/ قیمت مرغ در نبود نظارت 300 تومان افزایش یافت

جهاد کشاورزی تسلیم دلالان توزیع مرغ شد/ قیمت مرغ در نبود نظارت 300 تومان افزایش یافت
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به اینکه قیمت نهاده ها، جوجه و هزینه های کارگر در مرغداری ها افزایش نداشته، افزایش قیمت مرغ گرم نیز غیر منطقی است و در روزهای اخیر افزایش قیمت در این زمینه وجود نخواهدداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس جعفرگوهرگانی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون قیمت مرغ گرم در استان 7 هزار و 400 تومان است که این قیمت ثابت می ماند و در صورت همکاری نکردن عاملان توزیع ، گوشت گرم با قیمت حداکثر 7 هزار تومان از استانهای هم جوار وارد استان خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جهاد کشاورزی تسلیم عاملان توزیع مرغ شد/ قیمت مرغ 300 تومان افزایش یافت

, جهاد کشاورزی تسلیم عاملان توزیع مرغ شد/ قیمت مرغ 300 تومان افزایش یافت, جهاد کشاورزی تسلیم عاملان توزیع مرغ شد/ قیمت مرغ 300 تومان افزایش یافت,

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در حالی افزایش قیمت مرغ در ایستان را غیر منطقی دانسته و گفته که قیمت مرغ گرم 7 هزار و 400 تومان ثابت می ماند که معاون بهبود تولیدات دامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به کمبود مرغ در چند روز گذشته و امروز در استان در این باره می‌گوید: هر ساله در ایام تعطیلات به دلیل افزایش تقاضا قیمت مرغ نیز دچار نوساناتی شده و افزایش پیدا می‌کند.

,

محمد جعفر طالبیان پور با بیان اینکه این افزایش قیمت هم برای مصرف کننده و تولید کننده رضایت بخش نیست، عنوان کرد: این افزایش قیمت به صورت سراسری بوده و مسئولان جهاد کشاورزی استان تمام تلاش خود را برای ثبات نرخ قیمت و تعدیل آن در استان کردند ولی به دلیل کمبود مرغ در بازار و نیاز به عرضه و مقاومت عاملان مرغ ما نیز مجبور به پذیرش افزایش قیمت شدیم و نرخ هر کیلو مرغ از 7 هزار و 400 تومان به 7 هزار و 700 تومان افزایش یافت.

,
,
, ,

نارضایتی مردم از کمبود مرغ در بازار استان

, نارضایتی مردم از کمبود مرغ در بازار استان, نارضایتی مردم از کمبود مرغ در بازار استان,

مدیر عامل اتحادیه مرغداران کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: فقط 40 درصد از مرغ مصرفی مردم در داخل استان تولید می شود و برای تامین مرغ مورد نیاز مردم باید 60 درصد دیگر را خارج استان تامین کنیم.

,

ضامنی با بیان اینکه این روزها کمبود مرغ در بازار استان موجب نارضایتی مردم شده که علت این نارضایتی ، درخواست افزایش قیمت عاملان توزیع مرغ در سطح استان بود افزود: قیمت مرغ زنده در خارج از استان افزایش داشته عاملان توزیع مرغ در استان هم تقاضای افزایش قیمت مرغ کشتار روز را دارند که ستاد تنظیم بازار در این خصوص تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

,

, ,

بازار مرغ دستخوش نابسامانی ها/ چه کسی مسئول است؟

, بازار مرغ دستخوش نابسامانی ها/ چه کسی مسئول است؟, بازار مرغ دستخوش نابسامانی ها/ چه کسی مسئول است؟,

مدیرعامل کشتارگاه دنا مرغ یاسوج هم گفته است: روزهای گذشته روزانه 30 تا 35 تن مرغ در یاسوج کشتار می شد که این روزها با توجه به افزایش قیمت مرغ زنده عاملان توزیع مرغ برای کشتار مراجعه نمی کنند و همین مساله باعث شده تا کشتار مرغ گرم از 30تن به 5 تن در روز برسد.

,

معصومی از اعلام آمادگی این کشتارگاه برای رفع نیاز های گوشت مرغ استان خبر داد و افزود: در این کشتارگاه 40 نفر با ظرفیت شبانه روز 35 تن کشتار مشغول به کارند که در صورت نیاز به صورت دو شیفت میتوانند روازنه 60 تن مرغ کشتار کنند و در این زمینه کشتارگاه مرغ یاسوج مشکلی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه