اخبار داغ

توصیه رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین:

مساجد قزوین نمازعیدفطر را به صورت متمرکز در مسجدالنبی برگزار کنند

مساجد قزوین نمازعیدفطر را به صورت متمرکز در مسجدالنبی برگزار کنند
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین بیان کرد: با توجه به توصیه امام جمعه قزوین برای برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز در مسجدالنبی، ما نیز از طرف امور مساجد همین توصیه را به امامان جماعت و هیأت امنا مساجد قزوین داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت السلام مجتبی گونجی در گفت‌و‌گو با صبح قزوین با اشاره به توصیه امام جمعه قزوین درباره  حضور حداکثری مردم در مسجد النبی برای برگزاری نماز عید فطر اظهار کرد: با توجه به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت که توصیه به برگزاری جماعت نماز عید فطر داشتند؛ امام جمعه قزوین توصیه کرد که نماز عید فطر در یک مسجد و به صورت متمرکز برگزار شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,


وی افزود: برگزاری باشکوه نماز عید فطر با حضور اقشار مختلف جامعه اتحاد و انسجام ملی ما را به جهانیان نشان می‌دهد و با ایجاد لرزه بر هیمنه دشمن آنها را متوجه وحدت ما خواهد کرد. 

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به توصیه امام جمعه قزوین ما نیز از طرف امور مساجد همین توصیه را به امامان جماعت و هیأت امنا مساجد قزوین داریم. 

وی ادامه داد: توصیه ما این به همه مساجد به ویژه مساجدی که در مجاورت مصلای شهر قرار دارند، این است که تلاش کنند که با فرهنگ سازی نمازهایی که توصیه زیادی به برگزاری آن به جماعت شده است، مردم را به سوی برگزاری باشکوه نماز عید فطر سوق دهند. 

این مسئول در پایان گفت: مسجد ثارالله یکی از مساجدی است که مسئولان آن به صورت خودجوش با ما تماس گرفتند و برای برگزاری نماز عید فطر در مسجدالنبی و تعطیلی نماز در مسجد خودشان اعلام آمادگی کردند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه