اخبار داغ

قاچاقچیان از خاک افغانستان به سوی ماموران هنگ مرزی زابل آتش گشودند

قاچاقچیان از خاک افغانستان به سوی ماموران هنگ مرزی زابل آتش گشودند
فرمانده هنگ مرزی زابل عنوان کرد: در اقدامی بی سابقه سوداگران مرگ برای انتقال مواد مخدر از خاک افغانستان به سمت ماموران هنگ مرزی زابل آتش گشودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: پس از مشاهده چند قاچاقچی مواد مخدر که از سمت افغانستان به درون خاک ایران اقدام به انتقال مواد کرده بودند ماموران هنگ مرزی اقدام به تیراندازی جهت دستگیری آنان کردند.

وی افزود: همزمان با اقدام ماموران هنگ مرزی، چند نفر نیز از درون خاک افغانستان شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده تا از این طریق قاچاقچیان بتوانند محموله را به محل برسانند.

علی احمدی در این راستا ادامه داد: علیرغم تیراندازی از سوی سوداگران مرگ، ماموران هنگ مرزی از پا ننشسته و همچنان نسبت به دستگیری قاچاقچیان مبادرت می ورزند.

وی تاکید کرد: با شدت آتش تیراندازی، قاچاقچیان که دیگری راهی برای انتقال مواد مخدر به کشور را نداشتند از فرصت مرز استفاده و فرار کردند.

علی احمدی خاطرنشان کرد: پس از فرار قاچاقچیان، در پاکسازی و جستجو از منطقه مقدار ۳۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: ماموران هنگ مرزی نسبت به تمامی تحرکات موجود در منطقه حساس هستند تا با برقراری امنیت، آرامش مردم را حفظ کنند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان زابل تصریح کرد: مرزبانان شهرستان زابل در اقدامی دیگر نیز مقدار ۱۴۱ کیلو گرم تریاک و ۹ کیلو شیشه که به صورت کوله بری حمل می شد را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه