اخبار داغ

مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل:

تغییر کاربری زمین های زراعی تخلف است/ ۱۶ مورد تخریب به علت ساخت و ساز غیر مجاز

تغییر کاربری زمین های زراعی تخلف است/ ۱۶ مورد تخریب به علت ساخت و ساز غیر مجاز
فتاحی گفت: متاسفانه سال گذشته به خاطر عدم رعایت اصول و ضوابط، ۱۶ مورد قلع و قمع صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل صبح امروز در گفتگوییف به برگزاری سه هزار و ۲۰۰ نفر روز کلاس آموزشی در سال زراعی ۹۵- ۹۶ اشاره کرد و گفت: در این کلاس ها در تمام حوزه های مربوط به کشاورزی و دام، آموزش هایی به فعالان ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

حسین فتاحی فعالیت پنج شرکت تعاونی در بخش کشاورزی و دام را یادآور شد و اظهار کرد: ۸۵ درصد از عرضه محصولات تحت پوشش تعاونی ها صورت می گیرد.

,

وی با ستودن فعالیت شبکه دامپزشکی شهرستان تصریح کرد: آران و بیدگل در جریان شیوع بیماری آنفولانزای در شهرستان های استان اصفهان توانست با تدبیرات این اداره خود را از بیماری محفوظ نگه دارد و با وجود معدوم شدن سه میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه مرغ، در شهرستان چنین اقداماتی صورت نگرفت.

,

فتاحی امور اراضی را یکی از چالش های اداره خود معرفی کرد و ادامه داد: ضوابط و قوانین بسیاری در بهره برداری از اراضی وجود دارد که آگاهی از آن ها برای کسانی که قصد ورود در این حوزه را دارند، ضروری است.

,

مدیر اداره جهاد کشاورزی آران و بیدگل، هر گونه تغییر کاربری در زمین های کشاورزی و باغ ها را تخلف دانست و توصیه کرد: متاسفانه سال گذشته به خاطر رعایت نکردن اصول و ضوابط، ۱۶ مورد قلع و قمع صورت گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه