اخبار داغ

بازرس کل استان مرکزی بیان کرد؛

افزایش ۲۵ درصدی شکایات مردمی از دستگاه های دولتی استان/برگشت ۲۰ میلیارد تومان از وصول مطالبات به دولت

افزایش ۲۵ درصدی شکایات مردمی از دستگاه های دولتی استان/برگشت ۲۰ میلیارد تومان از وصول مطالبات به دولت
بازرس کل استان مرکزی به افزایش ۲۵ درصدی شکایات مردمی از دستگاه های دولتی استان در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۲۷ مورد شکایت از دستگاه های مختلف صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حسام عشقی بازرس کل استان مرکزی در نشست خبری هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت:  وظایف نظارتی سازمان در سه عنوان نظارتی، شامل نظارت برنامه‌ای که بر اساس آسیب شناسی انجام می‌شود و هرساله به سازمان‌های بازرسی استان‌ها اعلام می‌شود، بازرسی فوق‌العاده که به دستور رهبری و رئیس قوه قضاییه و رئیس بازرسی کل کشور انجام می‌شود و نوعا بازرسی است که در کم‌ترین زمان باید به آن پرداخته شود و بازرسی مردمی که بر اساس اعلامیه‌ها و شکایات مردم صورت می‌گیرد، است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

عشقی اظهار کرد:  بر اساس وظایف نظارتی سال گذشته ۵۲ مورد نظارت برنامه ای، یک مورد بازرسی فوق العاده، ۱۶۶ مورد بازرسی بر اساس اعلامیه ها و ۱۳۶ مورد بازرسی بر اساس شکایت های مردمی انجام شده است.

,

وی ادامه داد: سازمان با پیگیری های انجام داده مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از وصول مطالبات شامل فرارهای مالیاتی، حقوق دولتی و استرداد اموال را به دولت برگردانده است.

,

۳۵۹ مورد رفع تصرف اراضی ملی در استان

, ۳۵۹ مورد رفع تصرف اراضی ملی در استان,

بازرس کل استان مرکزی بیان کرد: در خصوص تصرفات اراضی دولتی سازمان یکسری از تطبیق نقشه ها را انجام می دهد، در همین راستا سال گذشته سه هزار و ۳۹۰ هکتار اراضی مشکوک به تصرف را شناسایی کرده است.

,

عشقی بیان کرد: از مجموع اراضی مشکوک شناسایی شده یک هزار و ۹۷۷ مورد تائید و تا کنون ۳۵۹ مورد رفع تصرف شده اند.

,

نارضایتی مردم از دستگاههای دولتی به سبب انجام نشدن کارشان است

, نارضایتی مردم از دستگاههای دولتی به سبب انجام نشدن کارشان است,

وی به افزایش ۲۵ درصدی شکایت های مردمی از دستگاه های دولتی استان در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال ۱۲۷ مورد شکایت از دستگاه های مختلف صورت گرفته است.

,

عشقی اضافه کرد: در این مدت ۸۸ مورد بازرسی مردمی بر اساس اعلامیه‌ها از دستگاه های اجرایی به سازمان انجام شده بود که نسبت به سال قبل که ۸۳ مورد بوده، کاهش داشته است.

,

بازرس کل استان مرکزی بیان کرد: بیشتر این نارضایتی به دلیل انجام نشدن کارهای مردم در دستگاه های اجرایی بوده است.

,

نظارت بر ۱۸۹ مناقصه و مزایده در استان

, نظارت بر ۱۸۹ مناقصه و مزایده در استان,

وی نظارت بر معاملات را یکی از وظایف سازمان بازرسی عنوان کرد و افزود: سال گذشته بر ۱۶۴ مناقصه و ۲۵ مورد از مزایدها به ارزش ۲۹۴ میلیارد تومان نظارت صورت گرفته است که از این تعداد به ۳۵ مورد از مناقصه ها و ۴ مورد از مزایده ها تذکر داده شده است.

,

عشقی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۱۰ مورد از مناقضه ها به مبلغ ۹۶ میلیارد تومان و چهار مورد از مزایده ها به ارزش ۳۶۰ میلیون تومان به دلیل داشتن اشکال تجدید شده اند.

,

 بازرس کل استان مرکزی خاطر نشان کرد: سال گذشته پنج مورد از مناقصه ها به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان و یک مورد از مزایده ها به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان ابطال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه