اخبار داغ

معاونت تعلیم و تربیت حوزه امام خامنه ای اشتهارد خبر داد:

برگزاری مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم در اشتهارد

برگزاری مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن کریم در اشتهارد
سید حسن حسینی ساجدی: مراسم اختتامیه جزخوانی جز آخر قرآن کریم در قالب طرح جدید کاروان قرآنی سفیران فرقان همراه با قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی ساجدی معاونت تعلیم و تربیت حوزه امام خامنه ای اشتهارد در  گفتگو با خبرنگار تات خبر بیان داشت: مراسم اختتامیه جزخوانی جز آخر قرآن کریم در قالب طرح جدید کاروان قرآنی سفیران فرقان همراه با قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

وی تصریح کرد: زمان برگزاری مراسم دوشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت ابوالفضل خیابان کوچک با مداحی کربلایی مهدی حق پرست، خواهد بود.
حسن حسینی ساجدی در ادامه افزود: گفتنی است با راه اندازی این کاروان در تمامی مساجد شهر و روستا در طول ماه مبارک رمضان مراسم جزخوانی قرآن کریم برگزار شد و در نقاطی که تا کنون موفق به ایجاد محافل جزخوانی قرآن نشده بودند، استقبال چشمگیری از این برنامه به عمل آمد.

,
,

 

,

مجری برگزار کننده این طرح قرآنی افزود: باید فرهنگ ناب قرآن کریم توسط قاریان خوش الحن به طور همه جانبه در بین جوانان ترویج یابد و نیاز است در این زمینه مسئولان فرهنگی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی بسیار بزرگ برای قرائت و حفظ قرآن کریم است افزود: باید قرائت قرآن کریم را پلی برای ترویج و یادگیری مفاهیم قرآن کریم قرار دهیم.

,

معاونت تعلیم و تربیت حوزه امام خامنه ای اشتهارد در پایان تاکید کرد: ما باید به تمدن قرآنی دست یابیم و این امر در بستر فضاسازی و تربیت قرآنی در جامعه حاصل می‎شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه