اخبار داغ

پیشرفت 70درصدی پروژه مدرسه خیرساز علامه فدایی در شازند

پیشرفت 70درصدی پروژه مدرسه خیرساز علامه فدایی در شازند
مدیر آموزش وپرورش شازند از پیشرفت 70 درصدی پروژه مدرسه 6 کلاسه خیّر ساز علامه فدایی در شهرک ولیعصر شهر شازند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال آبادی، مدیر آموزش و پرورش شازند در گفتگو با پایگاه خبری شازند ما، هرگونه هزینه در آموزش و پرورش را سرمایه گذاری بلند مدت جهت فراهم کردن زمینه رشد وتوسعه پایدار در کشور ومنطقه دانست و اظهار کرد: آموزش و پرورش بدون حضور و مشارکت خیرین قادر به رفع مشکلات فضای آموزشی نیست و آموزش و پرورش دست خیرینی را که در راه مبارزه با جهل قدم بر می دارند به گرمی می فشارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

وی گفت: رفع کمبود ها و محرومیت های آموزشی تنها با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست، بنابراین نیازمند ورود خیرین گرامی و مشارکت سایر افراد توانمند جامعه هستیم.

,

, ,

مدیر آموزش و پرورش شازند بیان کرد: تاکنون تعداد ۱۰ باب مدرسه، نمازخانه، دارالقرآن و کانون خیرساز در سطح شهرستان شازند توسط خیرین نیک اندیش ایجاد شده و امیدواریم که این رویه پاک ادامه داشته باشد.

,

کمال آبادی بیان کرد: هزینه پروژه مدرسه خیر ساز علامه فدایی که بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، در شهرک ولی عصر شهر شازند در حال ساخت وساز بوده، توسط خیّر نیک اندیش دکترغلامرضا فدایی تقبل شده است.

,

وی ادامه داد: این واحد آموزشی دارای ۶ کلاس درس با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع در دو طبقه ایجاد شده است.

,

مدیر آموزش و پرورش شازند تصریح کرد: همچنین دو پروژه ملی در سطح شهرستان در حال انجام است که یکی پروژه ۱۲ کلاسه شهید مطهری باغ بر آفتاب و هنرستان فنی طالقانی است که از طریق محل طرح های ملی تامین هزینه می شود اما اکنون نیمه کاره مانده اند.

,

خاطر نشان کرد: خیران می توانند با رفع مشکلات مادی آموزش و پرورش به عنوان عمده مشکلات این نهاد، در تامین تجهیزات و امکانات یاری گر آموزش و پرورش باشند تا مسئولان این نهاد نیز با فراغ بال در تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه