اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز؛

سعی بر تمرکز نماز عید فطر در مصلی کرج داریم

سعی بر تمرکز نماز عید فطر در مصلی کرج داریم
حجت الاسلام مسعودی: برنامه عید در مصلی کرج در ساعت 6/30 صبح آغاز و نماز عید در ساعت 7/30 صبح به امامت حجت الاسلام حسینی همدانی اقامه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مردم روزه دار البرز، در رابطه با نحوه برگزاری نماز عید فطر در گفتگو با "تیتر1" افزود: امسال با توجه به دستور اکید حجت الاسلام حسینی همدانی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه کرج، سعی بر تمرکز نماز عید فطر در مصلی کرج داریم. بخصوص به ائمه جماعات مساجد در اطراف بلوار امامزاده حسن (ع) و در اطراف مصلی توصیه می کنیم که جهت هدایت مردم برای برگزاری نماز عید فطر به صورت متمرکز تلاش کنند.وی افزود: برنامه عید در مصلی کرج در ساعت 6/30 صبح آغاز و نماز عید در ساعت 7/30 صبح به امامت حجت الاسلام حسینی همدانی اقامه خواهد شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر1,
,
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان گفت: در بقیه مصلی های شهرستان های استان البرز نیز نماز عید خواهیم داشت. مبلغ فطریه امسال که از طرف دفتر مقام معظم رهبری با قوت غالب نان اعلام شد، 7 هزارتومان، کفاره غیر عمد 2هزار تومان و کفاره عمد 120 هزار تومان است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه