اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر خبر داد:

استقرار 8 پایگاه ثابت جمع آوری فطریه در گیوی/ارسال صندوق سیار به 100 روستای کوثر

استقرار 8 پایگاه ثابت جمع آوری فطریه در گیوی/ارسال صندوق سیار به 100 روستای کوثر
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر از استقرار 8 پایگاه ثابت جمع آوری فطریه در این شهرستان خبر داد و گفت: به همه 100 روستای شهرستان کوثر صندوق سیار ارسال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،سید غلام رضا مظلومی با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات، متولی جمع آوری زکات فطریه است، گفت: جمع آوری فطریه بر اساس قانون زکات، با مسئولیت دبیرخانه شورای زکات شهرستان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی در ادامه از اعلام آمادگی این نهاد برای جمع آوری و هزینه کرد هدفمند وجوهات فطریه در روز عید فطر خبر داد و افزود: تعداد 8 پایگاه ثابت در بخش مرکزی، بخش فیروز و مراکز شهر جهت اخذ فطریه های اهالی شهرستان استقرار یافته است که وجوه جمع آوری شده در کوتاه ترین زمان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

,

این مسئول اضافه کرد: برای اولین بار صندوق سیار و نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر به تمامی 100 روستای این شهرستان اعزام خواهند شد و فطریه های جمع آوری شده در هر یک از روستاها به نیازمندان آن روستاها اهدا خواهد شد.

,

مظلومی با بیان اینکه در روز عید فطر بانک ملی گیوی در خدمت مددجویان و نیازمندان است، خاطر نشان کرد: برای نخستین بار اقدامات قابل توجهی در خصوص خدمات رسانی الکترونیکی به مددجویان و نیازمندان در سطح شهرستان کوثر انجام یافته است که در این طرح مددجویان می توانند از ساعت 15 تا 20 عصر روز فطر جهت اخذ خدمات مرتبط با نیازمندان به بانک ملی شعبه گیوی مراجعه کرده و از خدمات مربوطه بهره مند شوند.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کوثر در پایان از آمادگی این نهاد جهت دریافت کفاره خبر داد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه