اخبار داغ

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپلذهاب :

مدافعین حرم از اسلام و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند /شهدای مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب حسینی هستند

مدافعین حرم از اسلام و آرمانهای انقلاب دفاع می کنند /شهدای مدافع حرم پرورش یافتگان مکتب حسینی هستند
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان گفت: مدافعین حرم امروز کیلومترها دورتر از کشور درحال دفاع ازحریم اهل بیت (ع) دین اسلام و آرمانهای والای انقلاب اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام علی گلیاری در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم ضمن گرامیداشت مقام شامخ این شهدای والامقام و شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اذعان داشت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) از دنیا و زندگی خود گذشتند تا اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی مانند گذشته زنده و پویا باقی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در مکتب سیدالشهدا(ع) درس‌ خوانده‌اند و الگوی نسل کنونی جامعه هستند، یادآور شد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم الگوی ملت ما برای دفاع از اسلام و ایستادگی برابر مستکبران جهان هستند.

,

 

,

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شهرستان تصریح کرد: امنیت امروز کشور از رشادت‌های شهدای مدافع حرم داریم و تداوم امنیت فراگیر در کشورمان نیز در گرو هوشیاری و بصیرت مداوم است که شهدای مدافع حرم الگوی این بصیرت و ولایتمداری هستند.

,

 

,

لازم به ذکر است؛اقامه نماز مغرب و عشاء، افطار به روزه داران و نوحه خوانی از جمله برنامه های این مراسم معنوی بود که با حضور جمعی از مسئولین و مرم روزه دار و مومن در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) این شهرستان برگزار شد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرزمشترک با کشورعراق دارد که در دوران جنگ تحمیلی بیش از 874شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه