اخبار داغ

در خصوص انتشار پوستر روز قدس

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پاسخ بدهد/یوسف قرضاوی ضدشیعه و ضد ایرانی در کنار رهبری

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پاسخ بدهد/یوسف قرضاوی ضدشیعه و ضد ایرانی در کنار رهبری
همزمان با راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان ( پوستر ویژه ی آزادی فلسطین) با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای قدس رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس همزمان با راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان ( پوستر ویژه ی آزادی فلسطین) با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران  در فرهنگسرای قدس رونمایی شد.
این پوستر که در راستای وعده مقام معظم رهبری( مد ظله) مبنی بر سقوط اسرائیل در ۲۵ سال آینده منتشر شده است.
طراحان این پوستر در اقدامی عجیب تصویر یوسف قرضاوی مفتی ناتو را در کنار رهبری و رجب طیب اردوغان را در کنار شیخ عیسی قاسم و سردار سلیمانی قرار داده اند.
این حرکت نشان از چیست؟؟؟
ایا میشود گفت این طراحان از بیسوادی و جهل رنج میبرند...!!!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
,
,
,
,

یوسف قرضاوی کیست ؟

,

یوسف قرضاوی مصری معروف به مفتی ناتو در کنار رهبر انقلاب قرار گرفته است که او طی ۶ سال گذشته یکی از اصلی ترین حامیان تروریست ها در سوریه بوده است و چند سال قبل از حجاج خانه ی خدا دعوت کرده بود تا برای نابودی ایران دعا نمایند...

,

قرضاوی که صاحب «طریقه وسطی» است و زمانی به عنوان پرچم دار اعتدال گرایی در جهان اسلام شناخته می شد و به همین دلیل مورد هجوم برخی علمای وهابی قرار می گرفت، حالا هرچند تلاش می کند تا خود را وفادار به مواضع فکری گذشته اش نشان دهد اما واقعیت این است که او قرضاوی سابق نیست.

,

, ,

قرضاوی بارها و بارها در حالی که خود را یک وحدوی می دانست، به شیعیان حمله کرد. به عنوان مثال در شهریور 1387 در گفتگو با یک روزنامه مصری، شیعیان را بدعت گر نامید و آن ها را متهم به گسترش تشیع میان اهل سنت کرد. اما اوج اظهارات ضدشیعی او را باید با وقوع انقلاب بحرین دانست.

,

یکی از تندترین اظهارات قرضاوی علیه شیعیان را باید در نماز جمعه 19 مارس 2011 دوحه پایتخت قطر دانست. او آن روز گفته بود: «چندین نفر از من سوال کردند که در مورد انقلاب تونس، لیبی، مصر و یمن صحبت کردی اما در مورد یک انقلاب صحبت نکردی. پرسیدم کدام انقلاب را می گوئید؟ گفتند انقلاب بحرین. من به آن ها گفتم: صادقانه بگویم انقلاب بحرین با دیگر انقلاب ها متفاوت است چون انقلابی فرقه ای است. چهار انقلاب دیگر، انقلاب مردم است علیه حاکمان ظالم شان. انقلاب بحرین یک انقلاب فرقه ای است. مشکل کار این جاست. شعیه ها علیه سنی ها هستند.»(6) او البته در حالی که اصرار داشت خود را فردی غیرمتعصب معرفی کند، در پایان گفت: «شعیان آن طور که من فکر می کردم صلح طلب نیستند. آن ها به بسیاری از سنی ها حمله کردند و اختیار مسجد هایی که به آنها تعلق ندارد را بدست گرفتند. آن ها به مانند اوباش های طرفدار حکومت ها در یمن، مصر و جاهای دیگر از اسلحه بر علیه سنی های مظلوم استفاده کردند.»

,

, ,

مواضع قرضاوی به تدریج در مسیر ضدشیعی شدن حرکت می کرد و در این میان حزب الله نیز مورد هجوم های او قرار می گرفت. بحران سوریه اوج این مواضع از سوی قرضاوی بود. او با ورود حزب الله به سوریه در بهار 92، گفت: «حزب الله واقعی هیچ گاه به ظالمان کمک نمی کند اما این حزب که در لبنان است، حزب شیطان است زیرا به حکومت دیکتاتوری و ظالم سوریه کمک می کند. اگر این حزب از ملت سوریه که اهل حق هستند در برابر حکومت ظالم حمایت می کرد، اهل حق بود و حزب الله نامیده می شد اما اکنون که از دیکتاتور سوریه حمایت می کند، حزب شیطان است!

,

مواضع قرضاوی درخصوص فلسطین را می توان به گونه ای دیگر هم دید. قرضاوی تا کنون هیچ فتوای مشخصی برای جهاد با اسرائیل صادر نکرده اما برای سرنگونی نظام بشار اسد در سوریه، نه تنها فتوا صادر کرده بلکه جمعی از علما را هم بسیج کرده است تا دست به چنین اقدامی بزنند. حتی خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر این که قرضاوی از مسلمانان خواسته تا بجای بازکردن درهای جهاد علیه اسرائیل، به جهاد با بشار اسد روی بیاورند!(18) اگرچه در صحت این خبر، تردیدهایی وجود دارد اما در صحنه میدانی، این رویکرد از سوی قرضاوی پیاده شده است.

,

 رجب طیب اردوغان :

,

اردوغان همان مردی است که تروریست ها تحت حمایت او و از مرز کشور او وارد سوریه میشوند،و مراسم نماز میت غائب فرمانده تروریست گروهک جیش الاسلام زهران علوش به حمایت از ترکیه در استانبول انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه