اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش:

بی تفاوتی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خیانت به خون شهداست/ مواد مخدر ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم دشمن است

بی تفاوتی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خیانت به خون شهداست/ مواد مخدر ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم دشمن است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش بی تفاوتی در عرصه مبارزه با مواد مخدر را خیانت به خون شهدا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،محمدحسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در نشست هم اندیشی برگزاری ویژه برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در جمع مسئولان کلوپ های ورزشی و تفریحی کیش گفت: امروز باید پاسخگوی هزاران شهید و جانباز مبارزه با مواد مخدر باشیم و در این راستا باید ثابت و استوار قدم برداریم چرا که در مقابل سوال فرزندان این شهدا و جانبازان باید پاسخگو باشیم.ت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش با اشاره به اینکه زرق و برق زندگی و گرفتاری های مادی موجب شده است تا کسانی را که در این راه جانفشانی کرده اند فراموش کنیم، تصریح کرد: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است حاصل خون های پاک جوانان ولایتمداری است که اگر نبودند این آرامش امروز نصیب ما نمی شد.

,

وی به سودهای کلان و بادآورده تولید، قاچاق و توزیع مواد مخدر اشاره کرد و افزود: هجمه ای که امروز مواد مخدر در جامعه به وجود آورده موجب شده که سوداگران مرگ به راحتی از این سودهای بادآورد دست برندارند.

,

جهان تصریح کرد: ورود مواد مخدر به کشور به دلیل این نیست که مرزهای ما قابل کنترل نیست و یا فروشندگان به سادگی می توانند از مرزها عبور کنند و چهار هزار شهید مبارزه با مواد مخدر و 13 هزار جانباز نشان از مبارزه بی امان با این سوداگران دارد اما این جنگ نرمی است که دشمن در پیش گرفته تا جوانان غیور کشور را مورد هجمه و آسیب قرار دهد تا در مقابل زیاده خواهی و دشمنی های آنان توان مقابله نداشته باشند.

,

وی تصریح کرد: دشمنان در جنگ سخت توان مقابله با سربازان سرفراز جمهوری اسلامی نداشتند و به همین دلیل با ابزارهای متفاوتی چون مواد مخدر وارد عرصه مبارزه شدند و در این راه بنیان خانواده و جامعه و سرمایه های کشور را که جوانان هستند نشانه گرفته اند و ما باید در این مسیر مراقب باشیم.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش ادامه داد: اگر مراقب نباشیم جوانان درسرسره هایی که دشمن در سر راه آنان قرار داده و در راس همه آن ها مواد مخدر قرار دارد لغزیده و نابود می شوند.

,

وی با تاکید بر اینکه سیگار و قلیان دروازه ورود به دنیای مواد مخدر هستند، تصریح کرد: متاسفانه با تمامی تذکراتی که در این رابطه به خانواده ها داده می شود مصرف قلیان به یک تفریح خانوادگی تبدیل شده ، تفریحی که سرانجام آن فرو ریختن بنیان خانواده، جامعه و گرفتاری جوانان در دام های رنگارنگ اعتیاد است.

,

این مقام مسئول در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بی تفاوتی در عرصه مبارزه با مواد مخدر را خیانت به خون شهدا دانست وگفت: برای برداشتن گام های محکم و استوار در راه مبارزه با مواد مخدر نیاز به همکاری وهمیاری همه دستگاه ها وجود دارد.

,

وی از کلوپ داران درخواست کرد تا با اختصاص تخفیف در تفریحات و ورزش های دریایی به کیشوندان همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.

,

 مواد مخدر ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم دشمن است

,  مواد مخدر ابزار دشمن در عرصه جنگ نرم دشمن است,

علی اصغر جمالی جانشین فرمانندهی دریابانی نیروی انتظامی ویژه کیش نیز در این نشست با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آلودگی جوانان این مرز و بوم به مواد مخدر خون های پاک زیادی بر زمین ریخته شده است، اظهار کرد: ما سرباز هستیم و وظیفه ما حراست وحفاظت از جامعه و سرمایه های انسانی که جوانان کشور و پشتوانه های آینده جامعه اسلامی هستند می باشد.

,

وی اظهار کرد: امنیت اجتماعی یکی از مهمترین اضلاع امنیت در کشور است که با ورود مواد مخدر مورد هجمه قرار گرفته و مختل می شود و یکی از ضربه هایی است که دشمن با وارد کردن آن تلاش می کند تا پایه های نظام جمهوری اسلامی و خانواده ها را سست کند.

,

جمالی با تاکید بر اینکه به عنوان یک سرباز که وظیفه مبارزه با سوادگران مرگ در عرصه مقابله با مواد مخدر را داریم همواره آماده خدمت هستیم خطاب به مسئولان کلوپ های تفریحی و ورزشی بیان کرد: حوزه ای که شما در آن فعالیت می کنید باید پاک باشد و تا به امروز نیز چنین بوده اما گاه کسانی بعنوان مشتری به مجموعه شما مراجعه می کنند که در معرض این آسیب قرار دارند و شما در یک حرکت زیبای فرهنگی می توانید با امر به معروف بر روی این افراد تاثیر گذار باشید تا آسیب هایی که به خانواده و جامعه وارد می شود کاهش یابد.

,

وی افزود: شما به عنوان بخش مهمی از جامعه می توانید با حضور در این عرصه و برداشتن گام های محکم و استوار امنیت ساز باشید اگر چه تامین امنیت شهروندان به عهده پلیس و نیروهای امنیتی است اما امنیت متعلق به همه ماست و برای تامین آن باید همه با آگاه سازی و همکاری با نیروی انتظامی و پلیس در برقراری آن سهیم باشیم.

,

نشست هم اندیشی برگزاری مانور دریایی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر کیش با حضور مسئولان و مدیران کلوپ های دریایی تفریحی و ورزشی در محل دفتر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش برگزار شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه