اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه برج مراقبت فرودگاه بین المللی همدان تا پایان شهریور

بهره‌برداری از پروژه برج مراقبت فرودگاه بین المللی همدان تا پایان شهریور
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از پروژه های عمرانی فرودگاه همدان گفت: پروژه تکنیکال بلاک (برج مراقبت) فرودگاه بین المللی همدان تا پایان شهریور سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ امیر خجسته طی بازدید از پروژه های عمرانی فرودگاه همدان گفت: پروژه تکنیکال بلاک (برج مراقبت) فرودگاه بین المللی وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مناقصه محوطه سازی فرودگاه در پایان سال گذشته برگزار شد، کارهای اجرایی آن شروع و ظرف 6 ماهه دوم سال به اتمام و به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی در خصوص اعتبارات لازم این پروژه بیان داشت: به منظور اتمام پروژه تکنیکال بلاک (برج مراقبت) که بیش از 90 درصد آن تکمیل شده است  4 میلیاردتومان دیگر نیاز است تا به بهره برداری برسد و همچنین برای تکمیل ترمینال حجاج با پیشرفت 26 درصدی نیازمند بودجه 10 میلیارد تومانی است.

,

خجسته ضمن انتقاد از روند کند پیشرفت کلی فرودگاه بین المللی همدان گفت: طی پیگیری و دیدار های مداوم صورت گرفته برای اختصاص اعتبار به این پروژه با مسئولین مربوطه و مدیرکل فرودگاه های کشور به تازگی مقرر شده است مدیرکل فرودگاه کشور جهت بازدید از این پروژه در همدان به منظور بررسی مشکلات و بررسی موانع موجود در همدان حضور یابد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در حال حاضر میزان تقاضاها برای استفاده از صنعت هوایی در انجام سفرها بسیار پایین در استان در حد بسیار پایین قرار دارد که لذا با پیگیری های مستمر مقدمات کار جهت افزایش تعداد پرواز های استان در دستور کار قرار گیرد.

,

امیر خجسته گفت: امیدواریم با پیشرفت و تکمیل هرچه سریع تر فرودگاه بین المللی سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی  شاهد ارتقاء رتبه این فرودگاه در سطح کشور و بین المللی باشیم

,

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: بایستی توسعه و تکمیل هرچه سریع تر فرودگاه همدان در دستور کار ویژه قرار گیرد و همچنین با اتمام این پروژه و سایر پروژه های عمرانی  استان می توانیم به زودی آماده پذیرش گردشگران داخلی و خارجی در داخل استان همدان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه