اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان؛

بازارسازی از برنامه های اصلی دولت است/ اردبیل بهترین قابلیت برای انجام بازی گلف را دارد

بازارسازی از برنامه های اصلی دولت است/ اردبیل بهترین  قابلیت برای انجام بازی گلف را دارد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بازارسازی را از برنامه های اصلی دولت دانست و افزود:بازارسازی دارای هزینه های سنگین و نیازمند فعالیت های حرفه ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر،کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در نشست با اساتید دانشگاه های استان به ظرفیت های گردشگری اشاره کرد و گفت:بازارسازی از وظایف اصلی دولت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ابصارخبر,

وی تصریح کرد: بازارسازی دارای هزینه های سنگین و نیازمند فعالیت های حرفه ای است.

,

حاجی زاده توسعه صنعت گردشگری را از برنامه های اصلی دولت دانست و افزود: یکی از عالی ترین پتانسیل های استان ورزش های هیجانی و ماجراجویی است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه جریان رویدادسازی ورزش با  میزبانی مسابقات آسیایی والیبال در استان نهادینه شد، گفت: استان اردبیل عالی ترین قابلیت را از نظر جغرافیای طبیعی برای بازی گلف دارد که می توان از این قابلیت به نحو احسن استفاده کرد.

,

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه گردشگری دامنه‌ های بسیار متنوعی دارد، گفت: افرادی که می توانند در شرایط کشور ما به ایران سفر کنند، اکثرا در زمینه فرهنگی بوده و در رنج سنی بالای 40 سال هستند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه نقشه های جغرافیایی استان با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: پایگاه فعالیت های پژوهشی میراث فرهنگی نیز در گروه های گردشگری و باستان شناسی دانشگاه محقق اردبیلی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه