اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان:

بیش از 30 میلیارد ریال به پروژه مدرسه سازی گرمسار اختصاص یافت

بیش از 30 میلیارد ریال به پروژه مدرسه سازی گرمسار اختصاص یافت
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از اختصاص حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و بهسازی مدارس و پروژه آموزشی درسطح شهرستان گرمسار خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسار آنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات اجرایی پروژه های نوسازی مدارس شهرستان گرمسار با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس استان و جمعی از مسئولان در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسار آنلاین,

ابوالفضل دربانی؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان با اعلام این مطلب گفت: امسال برای نوسازی و تکمیل پروژه های نوسازی مدارس شهرستان گرمسار نیازمند حمایت کمیته برنامه ریزی و اختصاص رقم های شهرستانی هستیم.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه افزود: در طول سه سال گذشته بیش از 13 پروژه در بخش مدرسه سازی و نوسازی مدارس شهرستان گرمسار به سرانجام رسیده است .

,

دربانی در ادامه اظهارداشت: مدرسه اتباع شهرستان گرمسار که با همیاری خیرین وسازمان اتباع و با اعتبار حدود یک میلیارد و 500میلیون تومانی تا پایان مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

,

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و ارادان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص رقم های ویژه ای در حوزه نوسازی مدارس کشور در بخش های روستایی و مناطق محروم و با همکاری بنیاد برکت تاکید کردو گفت: نگاه منطقه ای به نوسازی و بهسازی مدارس توجه به پتانسیل های آموزشی و استفاده از ظرفیت خیرین است .

,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در ادامه افزود: مدرسه بنت الهدی ایوان یک و مدرسه روستایی کوشک گرمسار تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

,

کاتب در ادامه افزود: برای تکمیل پروژه مدرسه فنی و حرفه ای شهرستان در سال جاری از محل اعتبارات شهرستانی حدود 8 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه