اخبار داغ

استقرار ۱۴۵صندوق جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در سطح شهرستان تفرش

استقرار ۱۴۵صندوق جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در سطح شهرستان تفرش
رئیس کمیته امداد تفرش از استقرار ۱۴۵ صندوق جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در سطح شهرستان تفرش در روز عید سعید فطر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محمودی، رئیس کمیته امداد تفرش در گفتگو با ندای تفرش در خصوص جمع آوری زکات فطره در تفرش گفت: بر اساس مصوبه شورای زکات شهرستان تفرش مبنی بر جمع آوری وجوهات فطریه و کفارات و نظارت بر هزینه کرد این وجوهات بر اساس مبانی شرعی، تمامی صندوقها در روز عید فطر با آرم شورای زکات تفرش، فطریه ها را جمع آوری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

محمودی با اشاره به اینکه کمیته امداد، دبیرخانه شورای زکات است اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری اداره بهزیستی، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری اقدام به جمع آوری وجوهات شرعی، در روز عید فطر می کند.

,

وی از استقرار ۱۴۵ صندوق جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در سطح شهرستان تفرش در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۵ صندوق در سطح روستاها و ۹۰ صندوق در سطح شهر مستقر می شوند. صندوقهای روستایی شامل ۳ بخش کفارات، فطریه سادات و فطریه عام است. فطریه های جمع آوری شده در هر روستا در اختیار معتمدین همان روستا قرار می گیرد تا در بین نیازمندان آنجا توزیع شود.

,

رئیس کمیته امداد تفرش اظهار کرد: ۹۰ صندوق شهری نیز در ۳۰ پایگاه و در مسیر اقامه نماز عید فطر در مصلی ولایت و همچنین در مساجد، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری مستقر می شوند.

,

محمودی ادامه داد: کفارات جمع آوری شده در سطح شهر و روستا به دبیرخانه شورای عالی زکات شهرستان انتقال و پس از تبدیل به نان و مشتقات آن، مجددا برای توزیع به روستاها و مناطق شهری فرستاده می شوند.

,

وی با اشاره به سایر روشهای پرداخت فطریه، خاطر نشان کرد: شماره حساب بانک کشاورزی ۳۲۶۶۹۲۴۰۲ جهت جمع آوری فطریه ها و حامیان طرحهای اکرام و محسنین می توانند از طریق شماره حساب بانک ملت  ۴۵۴۵۹۵۹۵۲۸ فطریه خود را به حساب افراد تحت سرپرست خود واریز کنند. همچنین افراد می توانند از طریق شماره #۸۶۱۲*۸۸۷۷* با تلفن همراه فطریه های خود را واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه