اخبار داغ

فرمانده سپاه خلخال خبر داد:

تشکیل چهار کمیته در راستای برگزاری یادواره سرداران و 110 شهید بخش خورش رستم

تشکیل چهار کمیته در راستای برگزاری یادواره سرداران و 110 شهید بخش خورش رستم
فرمانده سپاه خلخال از تشکیل چهار کمیته تخصصی در راستای برگزاری یادواره سرداران و 110 شهید بخش خورش رستم با محوریت شهید عمران پستی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، سرهنگ دوم جهانبخش عطایی گفت: با توجه به زمان تعیین شده یادواره سرداران و 110 شهید بخش خورش رستم با محوریت شهید عمران پستی در سوم مرداد ماه سال جاری، چهار کمیته برای پیشبرد اهداف برگزاری یادواره در شهرستان خلخال تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

عطایی افزود: در راستای هماهنگی بیشتر سه جلسه رسمی با مسئولان دستگاه ها با حضور فرماندار و مسئولین سپاه خلخال برگزار شد که انتظار می رود به لحاظ اهمیت گسترده این یادواره،تمامی دستگاه ها همکاری لارم را داشته باشند.

,

عطایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای هر کمیته زیرمجموعه و وظایفی تعیین شده است که انتظار می رود با وظیفه شناسی نسبت به حوزه فرهنگی این یادواره اقدام کنند.

,

وی از رسانه های مکتوب و مجازی در سطح شهرستان و مرکز استان خواست تا در اطلاع رسانی این یادواره، ستاد برگزاری شهرستان را یاری کنند.

,

 عطایی گفت: به لحاظ اینکه از هفت سردار شهرستان خلخال، 5 سردار از خطه خورش رستم است، شهید عمران پستی به عنوان شهید شاخص سال انتخاب شده و در سال های آتی نیز همین یادواره با نگاه به مجموعه شهدای شهرستان و خورش رستم برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه