اخبار داغ

مدیرکل زندان‌ها استان مرکزی:

بیش از یک‌میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در استان مرکزی تأمین شد/۱۰۰ زندانی حافظ قرآن شدند

بیش از یک‌میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در استان مرکزی تأمین شد/۱۰۰ زندانی حافظ قرآن شدند
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی گفت: خیرین امسال یک‌میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان به ستاد دیه پرداخت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ علی عباس فلاحتی‌مطلق مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی در نشست خبری هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: ۸ مرکز برای نگهداری و تربیت زندانیان در استان مرکزی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

کاهش ۸.۵ درصدی ورودی مجرمان به زندان‌های استان مرکزی

, کاهش ۸.۵ درصدی ورودی مجرمان به زندان‌های استان مرکزی,

فلاحتی با اشاره به اینکه ۴۳ درصد از زندانیان استان را متهمان موادمخدر تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: سال گذشته ورودی زندانیان استان مرکزی ۸.۵ درصد کاهش داشته است.

,

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی گفت: ستاد دیه، انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، هیات‌های حل اختلاف بنیاد تعاون و ... نیز با این سازمان همکاری دارند.

,

وی با اشاره به اینکه سازمان زندان‌ها برنامه‌های متعددی را برای اصلاح و تربیت زندانیان دارد، افزود: برگزاری دوره‌های مهارتی، کلاس‌های قرآن، احکام، مسائل ورزشی و فرهنگی از جمله این اقدامات است.

,

برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن و احکام برای ۱۰۰۰ زندانی/صدور کارت مهارت‌آموزی برای حدود ۲ هزار زندانی

, برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن و احکام برای ۱۰۰۰ زندانی/صدور کارت مهارت‌آموزی برای حدود ۲ هزار زندانی,

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی با بیان اینکه حدود یک‌هزار نفر از زندانیان استان آموزش‌های لازم در زمینه قرائت، روانخوانی، حفظ قرآن و ...را فرا گرفته‌اند، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ نفر از زندانیان استان با فراگیری آموزش‌های قرآنی حافظ یک جزء تا حافظ کل شده‌اند.

,

فلاحتی به فعالیت‌های مهارت‌آموزی زندانیان هم اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۸۵۰ کارت مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف برای زندان صادر شده است.

,

وی بیان کرد: در مرکز زندان‌های استان کارگاه‌های مختلف تولیدی وجود دارد که زندانیان در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند.

,

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین زندانیان پس از آزادی هم تحت مراقبت و حمایت قرار می‌گیرند تا بتواند در حرفه‌‌ای مشغول فعالیت شوند.

,

کمک خیرین برای آزادی ۲۴ زندانی در ماه رمضان/آزادی ۱۲۰ زندانی تا ماه آینده

, کمک خیرین برای آزادی ۲۴ زندانی در ماه رمضان/آزادی ۱۲۰ زندانی تا ماه آینده,

فلاحتی با بیان اینکه تا قبل از ماه رمضان ۳۶ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد با مبلغ جریمه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیرین از زندان آزاد شده‌اند، افزود: ۲۴ زندانی نیز در ایام ماه مبارک رمضان با کمک خیرین با مبلغ جریمه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از زندان‌های استان آزاد شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه خیرین امسال یک‌میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان به ستاد دیه پرداخت کرده‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود در مجموع تا یک‌ماه آینده ۱۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از زندان آزاد شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه