اخبار داغ

آب و هوای یزد در تعطیلات عید فطر

آب و هوای یزد در تعطیلات عید فطر
کارشناس اداره هواشناسی یزد گفت: افرادی که در تعطیلات عید فطر قصد سفر دارند با وجود سامانه شمالی حاکم بر کشور، نیمه شمالی کشور حداقل تا پایان هفته جاری هفته خنک تری نسبت به سایر نقاط کشور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس اداره هواشناسی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه شب گذشته حداقل دما 26 درجه برای شهر یزد به ثبت رسید، اظهار کرد: در روز گذشته در گرمترین ساعت دمای یزد به 29 درجه رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: شهروندان یزدی هفته بسیاری گرمی را پشت سر گذاشتند به طوری که بیشترین دما در شهر یزد به 44 و در شهر بافق به 47 درجه رسید که در نوع خود در ماه خرداد بی سابقه بود.

,

این کارشناس با بیان اینکه در هفته جاری انتظار می رود که هفته خنک تری داشته باشیم، ادامه داد: امروز دمای هوا به 40 و در تعطیلات عید 39 درجه می شود و تا پایان هفته حداکثر دمای هوای یزد زیر 40 درجه می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه امشب در خنک ترین ساعات دمای یزد به 25 درجه خواهد رسید، ابراز کرد: در تعطیلات آسمانی صاف و اکثرا آفتابی همراه با جوی پایدار و آرام پیش بینی می شود.

,

کارشناس اداره هواشناسی استان یزد در پایان بیان کرد: افرادی که در این ایام قصد سفر دارند با وجود سامانه شمالی حاکم بر کشور، نیمه شمالی کشور حداقل تا پایان هفته جاری هفته خنک تری نسبت به سایر نقاط کشور دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه