اخبار داغ

در حاشیه فینال جام رمضان راسک عنوان شد:

لزوم حمایت خانواده ها از فرزندانشان/شهرستان سرباز سرشار از استعدادهای ورزشی است+تصاویر

لزوم حمایت خانواده ها از فرزندانشان/شهرستان سرباز سرشار از استعدادهای ورزشی است+تصاویر
فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهر راسک بین تیم های دانشگاه پیام نور و شهرداری راسک در محل سالن چند منظوره این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهر راسک با شعار حفاظت از محیط زیست کشور و گونه نادر در حال انقراض شهرستان سرباز ، تمساح پوز کوتاه "گاندو" و با حضور جمع کثیری از جوانان ورزش  دوست و مسئولین شهرستان سرباز در محل سالن چند منظوره ورزشی راسک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

در بازی فینال تیم های دانشگاه پیام نور و شهرداری راسک مقابل هم قرار گرفتند که سرانجام این بازیها با نتیجه ۳بر۲ به نفع تیم شهرداری راسک به پایان رسید.

,

 

,

خانواده ها نقشی محوری در کشف استعداد کودکان دارند

, خانواده ها نقشی محوری در کشف استعداد کودکان دارند, خانواده ها نقشی محوری در کشف استعداد کودکان دارند,

در حاشیه این مراسم عبدالرشید رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اهمیت ورزش در میان نسل جوان جامعه، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان شهرستان سرباز دارای استعدادهای درخشان در بخش های مختلف بخصوص ورزشی هستند که لازم است با حمایت مسئولین و خانواده ها این استعدادها شکوفا شده و این ورزشکاران مایه سرافرازی مردم این منطقه مرزی از کشورعزیزمان شوند.

, پاپایا,

وی افزود: در حال حاضر در بسیاری از رشته های ورزشی، ورزشکاران شهرستان سرباز دارای مقام های برتر کشوری و استانی هستند و با حمایت های صورت گرفته در سال گذشته و اقدامات مثبتی که در جهت کشف استعداد در بین کودکان و نوجوانان این منطقه انجام شده است در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ورزش شهرستان سرباز در تمامی رشته ها خواهیم بود.

,

رئیس سازمان ورزش و جوانان شهرستان سرباز با اشاره به اینکه برخی خانواده ها نگرانی های مالی برای ورزش فرزندانشان دارند، بیان کرد: ورزش در دنیای امروزی نفوذ زیادی کرده و همه کشورها به عنوان یک صنعت پیشرفته و قابل توجه روی آن سرمایه گذاری کرده اند  اما متاسفانه در شهرستان سرباز با توجه به کمبود بودجه با مشکلات زیادی مواجه شده ایم اما خوشبختانه تاکنون تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا این بچه ها در زمینه ورزش موفق بوده و کمبودی را حس نکنند.

,

وی ادامه داد: در سال گذشته چندین بار برای اعزام نیم های ورزشی به مسابقات با مشکلات مالی مواجه شدیم اما با استفاده از هزینه شخصی خود و کمک کرفتن از برخی مسئولین توانستیم تا مشکلات را رفع کنیم.

,

رئیسی در پایان با تقدیر از حمایت برخی خانواده ها از فرزندانشان، تصریح کرد: بی شک مهمترین نکته ای که میتواند باعث شکوفایی استعداد های کودکان و نوجوانان شود تشویق و حمایت خانواده هاست، پس از همه خانواده های شهرستان سرباز درخواست میکنم تا با حمایت از فرزندانشان ورزش شهرستان و ایران را شکوفا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه