معاون گردشگری استان اردبیل گفت: دوره آموزشی اصول پذیرایی و آداب معاشرت ویژه کارکنان هتل به مدت 28ساعت آموزشی در سرعین برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، قادر تقی زاده با بیان اینکه، با توجه به نزدیکی به فصل پیک گردشگری و اهمیت نحوه برخورد جامعه میزبان با گردشگران برگزاری چنین دوره هایی در کسب رضایت گردشگران و انگیزه برای بازدید مجدد را تقویت می کند، افزود: در این دوره 19 نفر از کارکنان هتل شرکت کرده بودند که در پایان دوره گواهینامه معتبر آموزشی دریافت کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,وی اضافه کرد: مباحث دوره شامل الگوهای رفتاری و آداب و معاشرت، نحوه سرو غذا و نوشیدنی، روش صحیح جمع آوری میز پذیرایی در ضیافتها، مهارتهای فردی و ارتباطی، نحوه آماده سازی سالن رستوران و چیدمان میزها، ایمنی و بهداشت و کمکهای اولیه، آشنایی با وسایل و تجهیزات میز و صندلی و نحوه آرایش آنها بود و نکات کاربردی در خصوص تشریفات، اصول پذیرایی، اصول میزبانی، آموزش داده شد و در پایان دوره به کلیه فراگیران دوره گواهینامه آموزشی اعطا گردید.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال از این دوره ها و به تناسب نیازهای آموزشی و به منظور ارتقا مهارتهای کارکنان این بخش دوره ها همچنان ادامه خواهند داشت.
معاون گردشگری استان همچنین به دورههای آموزشی کوتاه مدت گردشگری برگزارشده در شش ماهه گذشته، نظیر رانندگان وسایل نقلیه گردشگری، شناخت آبهای درمانی، پرسنل داخلی هتلها، مدیریت هتلداری ویژه مدیران داخلی هتلها (سرعین و اردبیل)، اصول پذیرایی و آداب معاشرت، عکاسی در طبیعت(تورلیدری)، الگوهای رفتاری و آداب معاشرت (کارکنان پل معلق مشگین شهر)، راهنمایان موزه و دو دوره مصوب راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی که در چند ماه اخیر برگزار شده اشاره کرد ویادآور شد، این دورهها را برای تقویت و توانمندسازی شاغلین این بخش ضروری اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مباحث دوره شامل الگوهای رفتاری و آداب و معاشرت، نحوه سرو غذا و نوشیدنی، روش صحیح جمع آوری میز پذیرایی در ضیافتها، مهارتهای فردی و ارتباطی، نحوه آماده سازی سالن رستوران و چیدمان میزها، ایمنی و بهداشت و کمکهای اولیه، آشنایی با وسایل و تجهیزات میز و صندلی و نحوه آرایش آنها بود و نکات کاربردی در خصوص تشریفات، اصول پذیرایی، اصول میزبانی، آموزش داده شد و در پایان دوره به کلیه فراگیران دوره گواهینامه آموزشی اعطا گردید.
وی ادامه داد: با توجه به استقبال از این دوره ها و به تناسب نیازهای آموزشی و به منظور ارتقا مهارتهای کارکنان این بخش دوره ها همچنان ادامه خواهند داشت.
معاون گردشگری استان همچنین به دورههای آموزشی کوتاه مدت گردشگری برگزارشده در شش ماهه گذشته، نظیر رانندگان وسایل نقلیه گردشگری، شناخت آبهای درمانی، پرسنل داخلی هتلها، مدیریت هتلداری ویژه مدیران داخلی هتلها (سرعین و اردبیل)، اصول پذیرایی و آداب معاشرت، عکاسی در طبیعت(تورلیدری)، الگوهای رفتاری و آداب معاشرت (کارکنان پل معلق مشگین شهر)، راهنمایان موزه و دو دوره مصوب راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی که در چند ماه اخیر برگزار شده اشاره کرد ویادآور شد، این دورهها را برای تقویت و توانمندسازی شاغلین این بخش ضروری اعلام کرد.
وی اضافه کرد: مباحث دوره شامل الگوهای رفتاری و آداب و معاشرت، نحوه سرو غذا و نوشیدنی، روش صحیح جمع آوری میز پذیرایی در ضیافتها، مهارتهای فردی و ارتباطی، نحوه آماده سازی سالن رستوران و چیدمان میزها، ایمنی و بهداشت و کمکهای اولیه، آشنایی با وسایل و تجهیزات میز و صندلی و نحوه آرایش آنها بود و نکات کاربردی در خصوص تشریفات، اصول پذیرایی، اصول میزبانی، آموزش داده شد و در پایان دوره به کلیه فراگیران دوره گواهینامه آموزشی اعطا گردید.
,وی ادامه داد: با توجه به استقبال از این دوره ها و به تناسب نیازهای آموزشی و به منظور ارتقا مهارتهای کارکنان این بخش دوره ها همچنان ادامه خواهند داشت.
,معاون گردشگری استان همچنین به دورههای آموزشی کوتاه مدت گردشگری برگزارشده در شش ماهه گذشته، نظیر رانندگان وسایل نقلیه گردشگری، شناخت آبهای درمانی، پرسنل داخلی هتلها، مدیریت هتلداری ویژه مدیران داخلی هتلها (سرعین و اردبیل)، اصول پذیرایی و آداب معاشرت، عکاسی در طبیعت(تورلیدری)، الگوهای رفتاری و آداب معاشرت (کارکنان پل معلق مشگین شهر)، راهنمایان موزه و دو دوره مصوب راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی که در چند ماه اخیر برگزار شده اشاره کرد ویادآور شد، این دورهها را برای تقویت و توانمندسازی شاغلین این بخش ضروری اعلام کرد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه