اخبار داغ

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد + تصاویر

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا برگزار شد + تصاویر
مراسم تجلیل از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آق قلا با حضور نماینده مردم شهرهای گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستانی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه اسپی دژ، نبی هزارجریبی، نماینده مردم شهرهای گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در ضیافت افطار تجلیل از عوامل نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان آق‌قلا به خبرنگار ما گفت : این ضیافت در جهت قدردانی از نظارت خوب و دقیق هیئت نظارت و بازرسی به همت فرمانداری شهرستان آق‌قلا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه اسپی دژ,

وی افزود : همچنین تشکر ویژه از مردم عزیز شهرستان باید انجام داد که همیشه و در همه عرصه‌ها با حضور در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

,

نماینده مردم شهرهای گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : واقعاً درود بر مردم جمهوری اسلامی و ان‌شاءالله دولت تدبیر و امید بتواند به قول‌های که در جهت پیشرفت و توسعه پایدار اقتصادی و صنایع در کشور داده است موفق‌تر باشد.

,

هزارجریبی خاطر نشان کرد : استان ما متأسفانه در رتبه‌های آخر توسعه قرار دارد و ان‌شاءالله با کمک شوراهای عزیز و دهیاران محترم بتوانند با کمک بخشداران و فرمانداران در جهت رفع و رجوع مشکلات روستایی و بخش‌ها مؤثرتر واقع بشوند.

,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,
 
,
 
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه