اخبار داغ

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی:

مشمولان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از تخفیف پرداخت جریمه معافیت برخوردار هستند

مشمولان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از تخفیف پرداخت جریمه معافیت برخوردار هستند
معاون وظیفه عمومی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: مشمولان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی از ۵۰ درصد تخفیف برای پرداخت جریمه معافیت برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،سرهنگ جعفرزاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: خدمت وظیفه عمومی امر مقدسی است و شناسایی، تامین و جذب مشمولان در نیروهای مسلح از رسالت های معاونت وظیفه عمومی ناجا می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: طرح جریمه مشمولین غایب و سربازان فراری که در سال ۹۴ و ۹۵ اجرا می شد در قانون بودجه سال ۹۶ نیز ورود پیدا کرده و هم اکنون اجرا می شود و مشمولین می توانند میزان جریمه را به صورت تجمیعی و یا قسطی پرداخت کنند .

,

وی اظهار داشت: امسال امتیاز ویژه ای به مشمولین غایب و یا سربازان فراری با بیش از ۸ سال غیبت که تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام ره هستند ، در نظر گرفته شده است بطوریکه آنان می توانند به جای پرداخت تمامی جریمه ، فقط ۵۰ درصد آن را پرداخت نمایند.

,

سرهنگ جعفر زاده گفت: مشمولین واجد مدارک کاردانی ، دیپلم و زیر دیپلم که تاریخ اعزام آنها ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ در نظر گرفته شده است که در صورت تمایل می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و درخواست تمدید اعزام به خدمت نمایند.

,

به گفته معاون وظیفه عمومی انتظامی استان آذربایجان غربی بر اساس ماده ۶۳قانون خدمت وظیفه عمومی هر گونه استخدام و بکارگیری واجدین شرایط خدمت سربازی ممنوع می باشد .

,

وی افزود: صدور مجوز سفر مشمولان به خارج از کشور نیز از نیمه دوم تیرماه اینترنتی خواهد بود.

,

وی گفت: سامانه گویای ۰۹۶۴۸۰ به صورت شبانه روز پاسخگوی سوالات مردم عزیز در حوزه نظام وظیفه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه