اخبار داغ

به مناسبت عید فطر صورت گرفت؛

آزادی 44 زندانی مالی در اردبیل

آزادی 44 زندانی مالی در اردبیل
به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، 44 زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های اردبیل آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، به مناسب فرارسیدن عید سعید فطر، جشن آزادسازی 44 زندانی جرایم غیر عمد در سالن ملاقات اداره زندان مرکزی اردبیل برگزار شد و این تعداد زندانی با کمک خیرین، مشارکت‌های مردمی و کمک ستاد دیه به آغوش خانواده‌هایشان باز گشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گفته یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان اردبیل، در حال حاضر 640 زندانی جرایم غیر عمد با محکومیت بالغ بر 90 میلیارد تومان در زندان‌های استان به سر می٬برند که انتظار می‌رود به زودی زمینه آزادی هر چه بیشتر این زندانیان فراهم شود.

,

وی گفت: در جشن گلریزان امسال بیش از یک میلیارد تومان در استان اردبیل جمع‌آوری شد، تصریح کرد: این مبلغ برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داده شد که جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیرین و ستاد دیه نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است که پیش بینی می شود امسال تعداد آزادای زندانیان جرایم غیرعمد استان به 300 نفر برسد.

,

امسال 87 زندانی جرایم غیرعمد در استان با مبلغ محکومیت بالغ بر 30 میلیارد ریال از زندانهای استان اردبیل آزاد شدند که به تفکیک محکومیت 77 نفر مالی ، 1 نفر دیه تصادف رانندگی، 9 نفر مهریه بودند.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه