اخبار داغ

شکایتی که آغاز نشد اما دستگاه قضا حکم آن را داد؛

تاکید 6 نماینده‌ی تبریز و دادستان مرکز استان بر فقدان اهلیت خریداران ماشین‌سازی/ دیوار پوری‌حسینی فرو می‌ریزد؟!

تاکید 6 نماینده‌ی تبریز و دادستان مرکز استان بر فقدان اهلیت خریداران ماشین‌سازی/ دیوار پوری‌حسینی فرو می‌ریزد؟!
با وجود اینکه تمام نمایندگان مردم تبریز با گرایش‌های سیاسی متنوع و دستگاه قضایی از عدم احراز اهلیت خریداران کارخانه ماشین‌سازی سخن می‌گویند اما پوری‌حسینی همچنان در برابر آنان دیوار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرنوشت کارخانه‌ی ماشین‌سازی در هاله‌ای از ابهام است و بعد از نامه‌ی 6 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و مخالفت آنان با واگذاری این مجموعه‌ی مادرصنعتی به افراد فاقد اهلیت، هنوز پاسخ مشخصی در این‌باره دریافت نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج, سرنوشت کارخانه‌ی ماشین‌سازی در هاله‌ای از ابهام است و بعد از نامه‌ی 6 نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و مخالفت آنان با واگذاری این مجموعه‌ی مادرصنعتی به افراد فاقد اهلیت، هنوز پاسخ مشخصی در این‌باره دریافت نشده است.,

از سویی دیگر نیز رئیس‌ سازمان خصوصی‌سازی بر واگذاری ماشین‌سازی به اشخاص حقیقی تاکید دارد و یکی از افرادی است که در مقابل نمایندگان ملت ایستاده و با واگذاری ماشین‌سازی تبریز و زمین‌های تابع آن به سازمان تامین اجتماعی مخالفت می‌نماید.

,

خریدار این کارخانه نیز چندی قبل با انجام مصاحبه‌ای عنوان کرده در یک جلسه‌ی انتخاباتی و در زمان فعالیت ستاد انتخابات روحانی در تبریز با پوری‌حسینی هم‌صحبت شده و رضایت خویش را برای خرید ماشین‌سازی اعلام داشته است، اما اکنون به‌خاطر تهمت‌هایی که می‌زنند حاضر به تصاحب شرکت نیست.

,

در همین راستا رئیس‌ سازمان خصوصی‌سازی و رئیس ستاد انتخابات روحانی در آذربایجان‌شرقی با انجام مصاحبه‌ای رسانه‌ها و نمایندگانی را که می‌گویند خریداران اهلیت ندارند و به آن‌ها تهمت می‌زنند را تهدید به شکایت کرد.

,

اما در همین روزهای اخیر رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در این‌باره گفت: «دادستان به عنوان مدعی‌العموم به قضیه ورود کرده و تحقیقات دستگاه قضا نشان می‌دهد خریداران، کننده‌ی کار نیستند».

,

با این وضعیت، پوری‌حسینی که می‌خواست از منتقدان و نمایندگان به‌خاطر طرح مباحثی همچون فقدان اهلیت خریداران شکایت نماید، حالا باید نهادی را نیز پیدا کند و علیه دستگاه قضایی شکایت‌نامه تنظیم نماید چراکه آنطور که معلوم است همه‌ دروغ می‌گویند و بهتان می‌زنند، به‌جز معاون وزیر اقتصاد!

,

 

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه