اخبار داغ

شروط آمریکا برای پادشاه جدید سعودی

شروط آمریکا برای پادشاه جدید سعودی
به گفته این شاهزاده سعودی، فرمانبرداری مطلق در برابر خواسته‌های واشنگتن، کمک به اسکان فلسطینیان ساکن غزه در شمال صحرای سینا، مقابله با حماس و حامیان آن مهمترین شروطی هستند آمریکا تعیین کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ یک شاهزاده سعودی مقیم آلمان به نام "خالد بن فرهان السعود" در حساب توییتر خود به نقل از یک منبع آگاه در دربار سعودی مدعی شد آمریکا برای کمک به پادشاه شدن محمد بن سلمان پیش از مرگ پدرش چندین شرط را برای او تعیین کرده است.

به گفته این شاهزاده سعودی، فرمانبرداری مطلق در برابر خواسته‌های واشنگتن، کمک به اسکان فلسطینیان ساکن غزه در شمال صحرای سینا، مقابله با حماس و حامیان آن و پس گرفتن جزایر تیران و صنافیر از مصر، مهمترین شروطی هستند که آمریکا در ازای حمایت از پادشاهی بن سلمان برای او تعیین کرده است.

این شاهزاده سعودی در ادامه مدعی شد هدف آمریکا از تعیین شرط آخر این است که با بازگردانده شدن جزایر دریای سرخ به عربستان، خلیج عقبه از کنترل مصر خارج شده و اسراییل به راحتی بتواند از بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی به آب های آزاد بین‌المللی دسترسی پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه