اخبار داغ

فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی منتشر کرد؛

عید فطر، روز هدیه گرفتن از خدای سبحان است

عید فطر، روز هدیه گرفتن از خدای سبحان است
یک فعال رسانه ای استان گلستان در یادداشتی در باب فرا رسیدن عید بندگی، آورده است؛ عید سعید فطر روز بندگی و بالندگی ، روز مناجات و دعا به درگاه خدا ، روز شکفتن چهره ی مومنان از دریافت هدیه و جایزه ی بی مانند خدای سبحان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "محمد ابراهیم شربتی" فعال رسانه ای استان گلستان در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر در یادداشتی آورده است؛ حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر سرور و شادی برای مومنان پس از یک ماه طاعت بندگی و عبادات خالصانه به ارمغان می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

شادی مومنان در این روز به دلیل قبولی اعمال تکفیر سیئات و آمرزش گناهان آنان است و بشارت این روز برای آنان از سوی خداوند سبحان به دلیل تلاش و مجاهدت آنان در راه تقرب به درگاه الهی است.

,

مومنان راستین بارگاه الهی با اعمال و رفتار خود در این ماه و تسری آن به سایر ماه ها توشه ای عظیم برای خویش فراهم کرده و روز عید سعید فطر برای آنان عید بندگی و کسب رضای الهی است.

,

مهمترین فلسفه جشن و سرور در عید فطر کسب فضایل و پاداشی است که مومنان در این ماه مبارک به جهت طاعت و عبادت کسب کردند.

,

آنها یک ماه مهمان سفره کرم الهی بودند و حالا نتیجه این مهمانی را درک می‏کنند لذا این روز ، روز عید و سرور برای کسانی که توانستند از فیوضات این ماه بهره ‏مند شده و در تکامل روحی خویش گام‏هایی بردارند ، است.

,

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه