اخبار داغ

معاون صدای خراسان جنوبی خبرداد؛

کسب رتبه برتر" رادیو نما"ی خراسان جنوبی در ویژه برنامه های انتخابات۹۶

کسب رتبه برتر" رادیو نما"ی خراسان جنوبی در ویژه برنامه های انتخابات۹۶
معاون صدای خراسان جنوبی گفت:" رادیو نما" ی خراسان جنوبی در جشنواره انتخابات 96 که با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، مدیران کل مراکز استانها و برنامه سازان انتخابات برگزار گردید به عنوان "رادیو نما" ی برتر برگزیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا احمدی، معاون صدای خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: " رادیو نما" ی  خراسان جنوبی در جشنواره انتخابات 96 که با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، مدیران کل مراکز استانها و برنامه سازان انتخابات برگزار گردید به عنوان "رادیو نما" ی برتر برگزیده شد. مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی جناب آقای ثقفی به جهت پوشش هنرامندانه و همه جانبه انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری مورد تقدیر قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: ما یک آزمون بزرگ سیاسی را در اردیبهشت ماه سال جاری پشت سر گذاشتیم و آن هم دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بود.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی بیان کرد: انتخابات‌ها به یک نوعی لیله القدر سیاسی رسانه ها به حساب می آیند و این انتخابات سال 96 هم یک آزمون بزرگی با توجه به شرایط منطقه ای بود و حساسیت ویژه ای داشت که ما در صدای خراسان جنوبی سعی کردیم با توجه به منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که انتخابات هم حق مردم است و هم وظیفه مردم و رای مردم حق الناس است تلاش کردیم که از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیایم.

,

 

,

احمدی تصریح کرد: رسانه استانی جایگاه ویژه ای بین مردم استان دارد و حدود بیش از 40 درصد مردم استان مخاطب آن هستند و 88 درصد مخاطبین از برنامه های رادیو خراسان جنوبی رضایت دارند، ما هم سعی کردیم که با مردم همراه شویم و هدف ما با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب در  ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ،حضور حد اکثری مردم در پای صندوق های رای ،  انتخاب اصلح  و رعایت قانون انتخابات؛ سعی کردیم با توجه به این محور های برنامه هایمان را پیش ببریم تا بتوانیم از این آزمون بزرگ سیاسی نمره قبولی کسب کنیم.

,

 

,

وی اذعان کرد: حضور همه جانبه همکاران ما به ویژه در رادیو و حوزه های مختلف فنی، حراست، طرح و برنامه ریزی، حوزه های مالی ، فرستنده های رادیو و دیگر حوزه همکاری خوبی بود که با ما داشتند و ما توانستیم برنامه های خوبی را ارائه دهیم  و  در این راستا انجام وظیفه کنیم.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی گفت: انتخابات تایید کننده جمهوریت نظام، اسلامیت نظام و هم تعیین کننده سرنوشت جمهوری اسلامی و آینده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران است و با همه این حساسیت ها ما ( رادیو نمای خراسان جنوبی) وارد عرصه انتخابات شدیم.

,

 

,

احمدی اظهار کرد: رادیو در طول این ایام برنامه های متعدد و ویژه ای داشت  ازجمله برنامه راه روشن که به صورت میزگرد حضوری یا تریبون آزاد وارد شهرهای مختلف استان و مراکز علمی و فرهنگی و... می‌شدند و جلسات با حضور فرهنگیان، دانشجویان ، اساتید و اقشار مختلف جامعه  برگزار می‌شد و مورد استقبال شنوندگان هم استانی قرار گرفت در تهران هم همکاران ما از برنامه راه روشن تقدیر و تشکر کردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه برنامه دیگری هم به نام فصل همدلی از رادیو در ایام انتخابات پخش می‌شد، افزود: این برنامه به صورت ترکیبی بود که اوایل هفته ای یک روز، بعد از آن هفته ای سه روز و در هفته آخر منتهی به انتخابات هر روز از رادیو نمای خراسان جنوبی پخش می‌شد که این هم نمره خوبی در ارزیابی صدای استان کسب کرده است.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی اظهار کرد: رادیو نما یک پدیده نو ظهوری است که ما در رادیو سعی کردیم از تکنولوژی جدید فنی که ماحصل و نتیجه تلاش همکارن ما درحوزه های مختلف سازمان صدا و سیما و رسانه ملی است استفاده کنیم.

,

 

,

احمدی خاطر نشان کرد: در رادیو نما هم صدا داریم و هم تصویر و در واقع با حضور و ورود رادیو نما رادیو دیدنی شد؛ شنوندگان می‌توانند تصاویر مرتبط با محتوای برنامه ها و تصاویر همکارانی که در حال اجرای برنامه هستند را مشاهده کنند.

,

 

,

وی اضافه کرد: تصاویری که در رادیو نما استفاده می‌شود، تصاویر مرتبط با صدا و محتوای برنامه های رادیو است.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به امکانات رادیو نما انتخابات هم فرصت مناسب و مغتنمی بود که ما بتوانیم از تصاویر مرتبط انتخابات به جهت نشان دادن حضور مردم و ترغیب مردم استفاده کنیم، در آستانه انتخابات سعی کردیم از تصاویرگرافیکی مربوط با انتخابات از قببیل عکس نوشته های از فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که مناسب با اانتخابات بود استفاده کنیم که اینها در واقع نشان دهنده خط مشی بزگان نظام و رهبر معظم انقلاب در زمینه حضور مردم بود که توانستیم زمینه ای را برای یاد آوری فرمایشات بزرگان درباره انتخابات  فراهم کنیم  و هم اینکه مدلها و شیوه های انتخاب اصلح را بر اساس فرمایشات رهبری بیان کنیم  و روز انتخابات که روز به میوه نشستن و ثمر گرفتن از این رسانه نو ظهور و تکنولوژی فنی رادیو نما بود فعالیت ما در رادیو نما بیش از پیش خود را نشان داد.

,

 

,

احمدی بیان کرد: مسابقه ای به نام  "ما می‌آیم " برگزار کردیم که از فرمایشات رهبری در این آیتم استفاده شد، آیتم کوتاهی هم داشتیم که در این آیتم از صحبت های بزرگان ، ائمه جمعه ، نخبگان علمی ، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی استان و اقشار مختلف جامعه استفاده کردیم که اینها با زبان خودشان مردم را برای شرکت در انتخابات  دعوت می‌کردند.

,

 

,

وی اذعان کرد: ما در روز انتخابات فراخوانی گذاشتیم و در این روز بیش از 100 نفر از مردم استان در این فراخوان شرکت کردند از مردم ، گزارشگران افتخاری ، خبرنگاران و همه عموم مردم دعوت کردیم که تصاویر خود را از انتخابات برای ما ارسال کنند و شاید بیش از 500 عکس در روز انتخابات برای ما ارسال شد که ما همزمان به نام خودشان از این عکس های استفاده کردیم و به یک نوعی استان خراسان جنوبی را در انتخابات از طریق رادیو نما به تصویر کشیدیم.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این کاری که ما انجام دادیم در واقع تصویر گری حماسه حضور مردم یک کار جدیدی بود که باعث شد مورد توجه همکاران ما در اداره کل صدای استانها قرار بگیرد و خلاقیتی که همکاران ما در استفاده از تصاویر ارسالی مردم و تصاویر گرافیکی و هماهنگی صدا و تصویربود که باعث شد که ما درزمینه رادیو نما خراسان جنوبی به عنوان رادیو نمای برتر در سراسر کشور و در بین 33 مرکز رادیویی انتخاب شویم.

,

 

,

احمدی یاد آور شد: رادیو خراسان جنوبی در سالهای گذشته هم همیشه حضور فعال و موثری داشته است و رتبه برتر بین اول تا سوم را کسب کرده است که من توفیقات و موفقیت های گذشته صدای خراسان جنوبی و موفقیت اخیر را به مردم استان تبریک عرض می‌کنم.

,

 

,

وی ادامه داد: این افتخاری است برای ما و برای استان ما که بتوانیم در بین سایر استانها به عنوان رسانه ملی در همه عرصه های سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی و... رادیوی استان را به منصه ظهور برسانیم. انتخابات یکی از حساس ترین و مهم ترین این صحنه ها است که خداوند را شکر می‌کنیم که عنایت الهی و حمایت مردم استان شامل حال ما شد که ما توانستیم در این زمینه موفقیت خوبی داشته باشیم.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی گفت: تعداد همکارانی که در تولید برنامه های ویژه انتخابات با ما همکاری کردند در حوزه برنامه سازی، حوزه فنی، حراسات و... به بیش از 110 نفر می‌رسد که همکاران ما در این ایام بیش از دو هزار دقیقه برنامه رادیویی را آماده کردند و از رادیو نما پخش شد.

,

 

,

احمدی تصریح کرد: کسب موفقیت در هر زمینه و از طرف هر نهادی از جمله فرهنگی، اقتصادی ، علمی و ... برای استان حائز اهمیت بوده و تاثیرات مثبتی دارد. معیار و ملاک برای انتخاب یک رسانه استانی برتر رادیو یا رادیو نما متعدد و مختلف است؛ گسترش و تقویت برنامه و تاثیر گذاری آن در استان باعث تقویت بنیه فرهنگی استان خواهد بود و رسانه زمینه رشد و توسعه فرهنگ و اقتصاد استان و ... را فراهم می‌کند و از طرفی هم تاثیر گذاری رسانه در استان این است که این رسانه در استان خود تاثیر مثبت داشته و این تاثیر مثبت و استقبال مردم از رسانه استانی باعث شده است که رسانه ما در سطح کشور حائز رتبه برتر شود.

,

 

,

معاون صدای خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مردم خراسان جنوبی در سراسر استان می‌توانند از طریق گیرنده های دیجیتال منازل از برنامه های " رادیو نما" ی خراسان جنوبی استفاده نمایند.

,

 

,

وی افزود: مقام معظم رهبری بعد از انتخابات از رسانه ملی برای اینکه در زمینه انتخابات فعالیت گسترده و مورد قبولی داشته است تقدیر و تشکر کردند.

,

 

,

احمدی بیان کرد: من در این زمینه از همه همکارانی ( فنی، حراست، پشتیبانی، انفورماتیک، ترابری،  و...) که با ما  همکاری و همراهی کردند و حمایت های مالی و روحی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی تشکر می‌کنم و در این جا لازم می‌دانم از همه مسئولان استان و مردم خراسان جنوبی که همیشه در همه زمینه ها همراه ما بوده اند و با نظراتشان ما را تنها نمی‌گذارند تشکر کنم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه