اخبار داغ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد؛

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان های خراسان جنوبی

محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در شهرستان های خراسان جنوبی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی عید سعید فطر در مرکز و شهرستانهای استان خراسان جنوبی را تشریح کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علیرضا رضایی با  تبریک  فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد : با توجه به اینکه مردم خداجوی شهرستان بیرجند در صبح روز عید فطر جهت برگزاری نماز به مصلی المهدی(عج) مراجعه می کنند اتوبوس های شرکت واحد و تاکسی ها از نقاط مختلف شهر جهت عزیمت نمازگزارن به مصلی  و برگشت آنان آماده سرویس دهی خواهند بود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی از کلیه همشهریان عزیز  در شهرستان بیرجند با توجه به جمعیت زیاد تقاضا کرد حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای تعیین شده تردد کنند .

,

 

,

وی افزود : نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده کنند و نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار شهدای عبادی ، تقاطع عباس آباد ،میدان ابن حسام ، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده نمایند .نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده کنند.

,

 

,

رضایی تصریح کرد :پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن بطرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد و تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت.

,

 

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اتسان خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی در شهرستان استان را نیز به شرح ذیل اعلام کرد :

,

شهرستان قاین:

, شهرستان قاین:,

* بلوار بسیج از سه راه معلم تاتقاطع بامشاد-خیابان مصلی-کوچه معلم 2 از سمت ورودی خیابان مصلی تا جلو سالن ورزشی فتح المبین و  کوچه بسج 2 محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

,

شهرستان فردوس:

, شهرستان فردوس:,

* - خیابان ورزش -حد فاصل خیابان مدرس و استادیوم شهید درخشان ، خیابان شهید شیرودی -حدفاصل بلوار بعثت تا خیابان همافران- بلوار بعثت شمالی -حدفاصل تقاطع قند و شکر تا تقاطع دانشگاه آزاد محدودیت توقف خواهند داشت.

,

شهرستان نهبندان:

, شهرستان نهبندان:,

* توقف و تردد کلیه وسایل نقلیه در بلوار معلم حدفاصل میدان بسیج تا تقاطع  خیابان آزادی  و همچنین محدوده میدان بسیج از ساعت 0530 تا پایان مراسم ممنوع می باشد.

,

شهرستان بشرویه:

, شهرستان بشرویه:,

 مسیر بلوار امام حسین (ع) ورودی از سمت خیابان پرستار و خیابان پرستار ورودی مزار از ساعت 500 0صبح تا پایان مراسم صبح محدودیت تردد و توقف خواهد داشت.

,

شهرستان درمیان:

, شهرستان درمیان:,

*- مسیر خیابان غدیر ، خیابان امام حسین  (ع)  ، بولوار خلیج فارس وبولوار وحدت دارای محدودیت ترافیکی خواهند یود.

,

 شهرستان سربیشه:

,  شهرستان سربیشه:,

* مسیر سه راهی شهید رجبی به سمت میدان امام و میدان 17 شهریور ،مسیر میدان بسیج به سمت میدان 17 شهریور،مسیر میدان صاحب الزمان به سمت چهارراه بخشداری و از میدان 13 آبان به سمت میدان امام خمینی دارای ممنوعیت تردد خواهد بود .

,

شهرستان سرایان:

, شهرستان سرایان:,

 * مسیر خیابان امام خمینی محدوده مسجد جامع ( امام خمینی 24 و22 ) از ساعت 0600 صبح تا پایان مراسم تردد و توقف وسایل نقلیه ممنوع می باشد.

,

شهرستان زیرکوه:

, شهرستان زیرکوه:,

 مسیر جنوب به شمال وبالعکس بلوار آیت الله فقیه _مسیر غرب به شرق وبالعکس بلوار مصلی. از ساعت0600 تاپایان مراسم مسدود و پارکینک مصلی (ضلع شرقی) جهت پارک خودروهای شهروندان در نظر گرفته شده است.

,

شهرستان خوسف:

, شهرستان خوسف:,

مسیر بلوار شهید بهشتی روبروی بخشداری، میدان شهید قهرمان ، خیابان شهید مطهری ، کوچه شهید مطهری 11 هئیت حسینی تردد و توقف وسایل نقلیه از ساعت 0530ممنوع می باشد.

,

شهرستان طبس:

, شهرستان طبس:,

محدودیت خاصی ندارد.

,

سرهنگ رضایی در پایان از شهروندان خواست : با توجه به شلوغی جمعیت با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند و به دستورات مأموران مستقر در مکان برگزاری نماز عید سعید فطر جهت برقراری نظم و امنیت توجه کنند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه