اخبار داغ

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند:

۱۱ میلیارد ریال اعتبارات تصویبی فضای سبز شهرداری/ پیشرفت ۷۵ درصدی باغ پرندگان

۱۱ میلیارد ریال اعتبارات تصویبی فضای سبز شهرداری/ پیشرفت ۷۵ درصدی باغ پرندگان
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: اعتبارات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در سال جاری 11 میلیارد ریال است که تخصیص آن بسته به اعتبارات شهرداری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی انصاری، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند در گفتگو با خاورستان، به وجود مرکز متخصص ومتمرکزعرضه گل وگیاه در استان اشاره کرد و افزود: نیاز شهروندان در تهیه گل وگیاه طبیعی از سویی و فراهم کردن محیط مناسب برای عرضه محصولات تولیدکنندگان از سویی دیگر سبب شد تا ایجاد مرکز دائمی عرضه گل وگیاه از سوی شورای شهر مصوب و اقدامات لازم جهت راه اندازی آن صورت پذیرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 14 غرفه داریم، خاطرنشان کرد: برای 10 غرفه قرارداد اجاره منعقد شده است.

,

 

,

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در حال تجهیز شدن است و دار رونق می گیرد.

,

 

,

انصاری یادآورشد: در این مرکز علاوه بر ارائه گل، گلدان، کود، سم، بذر و مواد لازم جهت پرورش گل ارائه میشود تا کالا با قیمت مناسب عرضه شده و همه محصولات به صورت یک جا در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

,

 

,

وی، هدف اصلی از این مرکز را حمایت از تولیدکنندگان، فروشندگان و ترغیب به خرید و فروش گل و گیاه طبیعی بیان کرد و گفت: محل این مرکز در پارک خانواده روبروی چهارشبه بازار است و تنها در روز چهارشنبه مراجعه 10 تا 15 هزار نفری را به این بازار داریم که این سبب می شود تا این بازار گل و گیاه هم رونقی بگیرد.

,

 

,

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه تاکنون تقاضا برای این مرکز خوب بوده است، گفت: باید خود فروشندگان قیمت و کیفیت محصولات را رعایت کنند.

,

 

,

انصاری بیان کرد: این بازار دومین بازار تخصصی خراسان است و این کار ارزشمندی است.

,

 

,

وی به پروژه بوستان خیابان وصال شعبانیه اشاره کرد و افزود: 80 درصد این بوستان تکمیل شده است و امسال به بهره برداری می رسد.

,

 

,

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: باغ پرندگان بیرجند واقع در پارک جنگلی بیرجند 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

,

 

,

انصاری گفت: هشت هزار متر کار بهسازی پارک آزادی در حال انجام است که بخش زیادی از جمعیت مردم شمال شهر را پوشش می دهد.

,

 

,

وی ادامه داد: محدودیت کمبود آب بحرانی است و باید به سراغ کارهایی برویم که نیاز به آب کمی داشته باشیم

,

 

,

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: پارکی برای سایت اداری در نظر گرفته شده اشت که در بودجه امسال دیده شده است و درصورت تحویل زمین، این پارک هم ساخته می شود.

,

 

,

جعفری بیان کرد: در مهرشهر سه پارک محله ای پیش بینی شده است که دو قطعه زمین به ما تحویل شده است که امسال ساخت این دو پارک هم در دستور کار است.

,

 

,

وی افزود: اعتبارات عمرانی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری در سال جاری 35 میلیارد ریال و 75 میلیارد ریال اعتبار نگه داری فضای سبز بیرجند است که این اعتبارات تصویبی است و تخصیص آن بسته به اعتبارات شهرداری دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه