اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

احیای دریاچه ارومیه کار جهادی می‌خواهد نه ساختارهای اضافی!/ ستاد احیا باید در ارومیه مستقر شود تا بتواند از نزدیک در بستر دریاچه حضور یابد

احیای دریاچه ارومیه کار جهادی می‌خواهد نه ساختارهای اضافی!/ ستاد احیا باید در ارومیه مستقر شود تا بتواند از نزدیک در بستر دریاچه حضور یابد
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: فقط با کار جهادی می‌توان دریاچه را احیا کرد چرا که ساختار سازی‌های بی‌مورد صرفاً برای ایجاد هزینه های دروغین است به همین دلیل ستاد احیای دریاچه باید در ارومیه مستقر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  آناج در ارومیه با تاکید بر اینکه ستاد احیا باید در ارومیه مستقر شود تا بتواند از نزدیک در بستر دریاچه حضور یابد و نظارت‌های کافی بر آن صورت گیرد، ابراز داشت: از همان اول با تشکیل ستاد احیای دریاچه ارومیه در تهران مخالف بودم و اکنون نیز این مخالفت ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: از طرفی ارائه طرح مطالعاتی احیای دریاچه ارومیه به دانشگاه شریف عملاً سر بریدن دانشگاه‌های ما در آذربایجان است.

,

این نماینده مجلس دهم تاکید داشت: دانشگاه‌های تبریز و ارومیه به صورت پایلوت می‌توانند توسط متخصصان آذربایجانی که مستقیماً با دریاچه در ارتباطند به مطالعه پرداخته و عملاً سریعتر پاسخ بگیرند و سرمایه‌های کشور نیز با این کار حیف و میل نمی‌‌شود.

,

وی با اشاره به بروکراسی سازی‌های بی‌مورد در این رابطه اظهار کرد: ایجاد بروکراسی‌های بیش اندازه نه تنها کمکی به احیای دریاچه نمی‌کند بلکه باعث ایجاد هزینه‌های گزاف می‌شود.

,

قاضی‌پور خاطرنشان ساخت: احیای دریاچه ارومیه مرد عمل و کار جهادی می‌خواهد و با ساختارسازی‌های کلان و بی‌مورد که فقط باعث افزایش بروکراسی می‌شود، نمی‌توان کاری از پیش برد در حالی که اگر ستاد در ارومیه استقرار یابد این بروکراسی از بین خواهد رفت.

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه