اخبار داغ

معاون توسعه کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

۹۴۰ پایگاه درسطح استان آماده ی دریافت زکات فطریه و کفاره/ شعب بانک ملی آماده دریافت فطریه در روز عید سعید فطر

۹۴۰ پایگاه درسطح استان آماده ی دریافت زکات فطریه و کفاره/ شعب بانک ملی آماده دریافت فطریه در روز عید سعید فطر
معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: 940 پایگاه درسطح استان آماده ی دریافت زکات فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر و 350 مسجد برای جمع آوری زکات فطریه با این پایگاه ها در روز عید فطر همکاری می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رفیعی ،معاون توسعه و مشارکت های مردمی  کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: 940 پایگاه درسطح استان آماده ی دریافت زکات فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی اذعان کرد : 875 پایگاه های امداد در مساجد، اماکن و معابر و 65 پایگاه هم در مراکز نیکوکاری در سطح استان مستقر هستند.

,

 

,

معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد : 350 مسجد برای جمع آوری زکات فطریه با این پایگاه ها در روز عید فطر همکاری می کند.

,

 

,

 رفیعی با بیان این که امسال مبلغ فطریه 5000 تومان است  افزود : کار جمع آوری زکات فطریه به عهده ی کمیته ی امداد امام خمینی (ره) می باشد.

,

 

,

 وی تصریح کرد: 980  نیرو در پایگاه های امداد کمیته امداد امام خمینی (ره)  به کار گرفته شدند.

,

 

,

معاون توسعه و مشارکت های مردمی  کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به این که  در سال گذشته 414 میلیون تومان زکات و فطریه و کفاره جمع آوری شده است گفت : از کلیه ی مردم عزیز تقاضا داریم  که برای پرداخت زکات فطریه و کفاره می توانند به ادارات خود کمیته امداد که در روز عید فطر باز است مراجعه کنند.

,

 

,

رفیعی یاد آور شد : شعب منتخب بانک ملی درسرا سر کشور نیز در روز عید فطر در ساعت  17 تا 20 کشیک  و آماده ی دریافت زکات فطریه ، کفاره مردم هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه