اخبار داغ

توسط موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان:

توزیع ۳۰ سبد غذایی بین نیازمندان کردکویی + تصاویر

توزیع ۳۰ سبد غذایی بین نیازمندان کردکویی + تصاویر
تعداد 30 بسته غذایی توسط موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان بین نیازمندان کردکویی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ کاظم نجار پیشاپیش ضمن تبریک عید سعید فطر در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار ما گفت: موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی 30 سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان از جمله ایتام در این شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: این سبد کالا شامل اقلامی مانند آرد، چای، پنیر، قند، نمک، روغن، رب، سویا، حبوبات، برنج، ماکارونی و مواد شوینده است.

,

نجار با بیان اینکه هر بسته غذایی به مبلغ 70 هزار تومان تهیه شده است، بیان کرد: اقلام مورد نیاز این اقدام خداپسندانه جمعا با 2 میلیون تومان اعتبار اهدایی خیران خریداری شده است و کار توزیع سبدهای غذایی به اتمام رسیده است.

,

مدیر موسسه خیریه همیاران مهربانی توسکان کردکوی با اشاره به سنت حسنه دستگیری از نیازمندان در بین بزرگان اسلام تصریح کرد: ماه رمضان فرصت مناسبی برای احیای این ارزش‌ها است که باید به آن توجه کنیم.

,

وی همچنین با بیان اینکه این موسسه ان شاءالله در طول سال در حوزه های مختلف اقدامات خیرخواهانه ای انجام خواهد داد، اظهار داشت: لذا از خیرین محترم و بزرگوار که همیشه حامی نیازمندان بودند تقاضا می کنیم تا در این راه خداپسندانه حامی و همراه ما باشند تا بتوانیم قدم های بزرگی برای نیازمندان شهرمان برداریم.

,

این جوان خیر در خاتمه از کارکنان فرمانداری شهرستان کردکوی بخاطر کمک های خیرخواهانه آنان در تهیه و توزیع این سبد غذایی تقدیر و تشکر کرد.

,

تصاویری از آماده سازی این حرکت خداپسندانه:

, تصاویری از آماده سازی این حرکت خداپسندانه:, تصاویری از آماده سازی این حرکت خداپسندانه:,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه