اخبار داغ

معاون سازمان تاکسی رانی بیرجند:

سرویس دهی رایگان ۷۵ دستگاه تاکسی در روز عید فطر/ اختصاص ۱۰ ایستگاه تاکسی در سطح شهر برای جابه جایی نمازگزاران

سرویس دهی رایگان ۷۵ دستگاه تاکسی در روز عید فطر/ اختصاص ۱۰ ایستگاه تاکسی در سطح شهر برای جابه جایی نمازگزاران
معاون سازمان تاکسیرانی بیرجند گفت: امسال با برنامه ریزی هایی که انجام شده تا این لحظه نزدیک 75 دستگاه تاکسی برای سرویس دهی نمازگزاران عید سعید فطر اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین بذرافشان ، معاون سازمان تاکسیرانی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: امسال مشابه صنوات گذشته سازمان تاکسیرانی با حداکثرظرفیت ناوگان در مناسبت های مختلف از جمله عید سعیدد فطر سرویس دهی انجام می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی اذعان کرد: امسال با برنامه ریزی هایی که انجام شده تا این لحظه نزدیک 75 دستگاه تاکسی برای سرویس دهی نمازگزاران عید سعید فطر اعلام آمادگی کردند اما هنوز این آمار رو به افزایش است.

,

 

,

معاون سازمان تاکسیرانی بیرجند یادآورشد: با برنامه ریزی هایی در این زمینه انجام شده قرار است 10 ایستگاه در سطح شهربه رانندگان تاکسی برای جابه جایی نمازگزاران عید فطر اختصاص داده شود که در ساعت 6 به سمت مصلی المهدی سرویس دهی  انجام دهند.

,

 

,

یذرافشان با اشاره به نقاطی که رانندگان تاکسی برای جابه جایی نمازگزاران در نظر گرفته شده است، گفت: این نقاط شامل میدان ابوذر، میدان شهدا ، میدان اول سجادشهر، میدان سوم سجاد شهر، چهار راه دوم توحید ، میدان آزادی ، میدان قدس ، میدان مادرواقع در خیابان معلم ، میدان سوم مدرس   

,

  

,

وی با توجه به این که ازطرف برگشت هماهنگی هایی با پلیس راهور شده است افزود : ایستگاه تاکسی در روبروی مصلی، درهای ورودی و خروجی آن اختصاص داده شده است که  تا زمان پایان نماز رانندگان تاکسی به راحتی بتوانند نمازگزاران را به سمت شهر جابه جا کنند.

,

 

,

معاون سازمان تاکسیرانی بیرجند بیان کرد : امسال نیز طبق سال های گذشته سرویس دهی صلواتی می باشد.

,

 

,

بذرافشان اظهار کرد: هر سال استقبال خوبی نسبت به سرویس دهی رایگان شده است سال به سال به رانندگانی که تمایل به این امر دارند اضافه می شود و این کار اجباری نیست.

,

 

,

وی ادامه داد: رانندگان در این زمینه خود جوش داوطلب می شوند که حتی از چند روز گذشته اعلام آمادگی کردند که نسبت به این کار برنامه ریزی کنند و در این امرعملکرد خوبی داشتند و این رضایت مردم و رانندگان را در پی داشته است.

,

 

,

معاون سازمان تاکسی رانی بیان کرد: تاکسی هایی که در محل مستقر هستند داخل خود ماشین ها مجهز به بنر می باشد  و روی آن ها بنر صلواتی نصب می باشد که نسبت به بقیه ی سرویس ها مشخص شده است. هر کسی خواسته باشد از این سرویس ها استفاده کنند می توانند به راحتی استفاده کنند.

,

 

,

بذرافشان تصریح کرد: کلیه ی تاکسی ها تا این لحظه در سطح شهر653 دستگاه است.

,

 

,

وی افزود : نرخ کرایه ی تاکسی براساس محاسبه ی تاکسی متراست و به طول مسافت بستگی دارد.

,

 

,

وی یاد آور شد: امسال هنوز کرایه ی تاکسی ها افزایش پیدا نکرده است اما پیشنهاداتی به شورای شهرداده شده که در حال اجرا است اما هنوز نتیجه ای به ما اعلام نشده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه