اخبار داغ

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی:

پخش ویژه برنامه عید فطر به صورت زنده از شبکه خاوران

پخش ویژه برنامه عید فطر به صورت زنده از شبکه خاوران
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی با ویژه برنامه های عید فطر میهمان خانه هم استانی ها در روز عید فطر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،محمد ثقفی ، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ویژه برنامه های روزهای تعطیل عید فطر به صورت زنده به تهیه کنندگی محمد رضا زمانی پور و با اجرای ایمان خوشحال روی آنتن می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: برنامه تلویزیونی "شب های پر ستاره" با حضور دو مجری در جمع تعداد زیادی از خانواده ها و در محل اماکن تاریخی گردشگری شهر پخش می شود.

,

 

,

مدیر کل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: دعوت از مهمان ویژه (بازیگر، ورزشکـار و یا خواننده برجسته) دعوت از خوانندگان استانی، نمایش طنز، مسابقه و ... از بخش های این برنامه است.

,

 

,

ثقفی اذعان کرد: "آوای همدلی" عنوان ویژه برنامه رادیو خراسان جنوبی به مناسبت عید فطر است که در صبح روز عید فطر و روز تعطیل پس از آن از ساعت 9 تا 11 صبح به صورت اجرای مشترک بین صدای خراسان جنوبی و صدای خراسان رضوی از هر دو استان به طور زنده پخش می­ شود .

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: گزارش، دعوت از کارشناس ، نمایش رادیویی، موسیقی­ های شاد و مفرح، پخش تلفن ­ها و پیامک­ های مخاطبان و ... از بخش های این برنامه است.

,

 

,

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: برنامه رادیویی"عطر اجابت" با بخش های مختلف در عید فطر  ساعت 17:45 دقیقه به تهیه کنندگی معصومه اسماعیل زاده و احمد حسینی مقدم  پخش می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه