اخبار داغ

خیر الشتری ۶۰۰متر زمین خود را جهت ساخت مسجد و حسینیه وقف کرد

خیر الشتری ۶۰۰متر زمین خود را جهت ساخت مسجد و حسینیه وقف کرد
حاج عباس مرادی خیر الشتری ساکن روستای عباس‌آباد الشتر ۶۰۰متر مربع از زمین کشاورزی خود را که در موقعیت مناسب و همجوار با روستا بود برای ساخت مسجد و حسینیه وقف و اهدا نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از لرسو؛ حاج عباس مرادی خیر الشتری ساکن روستای عباس‌آباد الشتر ۶۰۰متر مربع از زمین کشاورزی خود را که در موقعیت مناسب و همجوار با روستا بود برای ساخت مسجد و حسینیه وقف و اهدا نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لرسو,

در آخرین روزهای ماه پرفیض و برکت رمضان با حضور امام جمعه و برخی از روحانیون و مسئولین شهرستان سلسله، کلنگ ساخت این مکان مقدس در روستای عباس‌آباد محل زندگی واقف به زمین زده شد تا زمینه‌ای برای رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی و دین مبین اسلام باشد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه الشتر در مراسم کلنگ‌زنی این مسجد با تقدیر از اقدام خداپسندانه این خیر گفت: در هر کاری که مردم پای کار آمدند شاهد توفیق و موفقیت‌های خوبی بوده‌ایم و اینکه یک انسان بخشی از سرمایه خود را در راه دین اسلام وقف کند بسیار قابل ستایش و ارزشمند است.

,

حاج عباس مرادی  خیر اهدا کنند نیز هدف از این اقدام خود را گامی کوچک برای خدمت به اسلام و مسلمین دانست و گفت :حاضرم تمام زندگی‌ام را در جهت پیشرفت اسلام و نابودی کفر اهدا کنم.

,

گفتنی است  پس از این کلنگ‌زنی مراسم افطارالمومنین در منزل این خیر برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه