اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان:

حضور پررنگ مردم در نماز عید فطر اقتدار امت اسلامی را نشان میدهد

حضور پررنگ مردم در نماز عید فطر اقتدار امت اسلامی را نشان میدهد
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان اظهار داشت: طبق سنوات گذشته نماز عید فطر رأس ساعت 7و نیم صبح در تپه مصلی به امامت امام جمعه محترم همدان اقامه میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، مرتضی حسنی حلم ضمن تبریک عید فطر به همه مردم اظهار داشت: یکی از بهترین اعیاد عید فطر است که در حقیقت روز شادی و خوشحالی برای افراد اهل ایمان است که یک ماه بندگی خدا را در دستور کار قرار دادند و خداوند بعد از یک ماه پاداش خودش را به بندگانش که میهمانش بودند خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

 

,

وی ادامه داد: یکی از مستحبات در این روز بحث اقامه نماز است و مستحب است این نماز در جایی که مسقف نباشد و روباز بوده است اقامه گردد که ما نیز این مورد را درنظر گرفتیم.

,

 

,

برگزاری نماز عید فطر در تپه مصلی

, برگزاری نماز عید فطر در تپه مصلی, برگزاری نماز عید فطر در تپه مصلی,

 

,

حجت الاسلام حسنی حلم تأکید کرد: طبق سنوات گذشته نماز رأس ساعت 7و نیم صبح در تپه مصلی به امامت امام جمعه محترم همدان اقامه میشود.

,

 

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: از ساعت 5 صبح اتوبوس های اتوبوسرانی نمازگزاران را از جایی که مردم میخواهند مراجعه کنند به مصلی انتقال خواهد داد و متعاقبا بعد از اتمام نماز از جاهایی که مشخص شده است نمازگزاران به منازل وشهرک ها انتقال داده خواهند شد.

,

 

,

 

,

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان تصریح کرد: پیش بینی جمعیت به اینصورت است، ما 40 هزار نفر را خواهیم داشت که مقدمات کار فراهم شده است و دستگاه های خدمات رسانی و دستگاه های فرهنگی همه مقدمات را انجام دادند تا فضای خوبی برای نمازگزاران فراهم شود.

,

 

,

 

,

وی عنوان کرد: چون روز عید روز شکوه بندگی است به نظر میرسد استقبال خوبی خواهد شد از این فضای بسیار خوبی که در شهر ما است .

,

 

,

 

,

حجت الاسلام حسنی حلم افزود: یکی از اماکنی است که از نظر جغرافیایی  بسیار خوب است در شهر به عنوان مصلی از آن یاد میشود.

,

 

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: لازم میدان از تمام دستگاه های خدمات رسان استان و شهرستان تشکر داشته باشم که این فضا را آماده کردند برای نماگزاران این این عید.

,

 

,

 

,

رئیس ستاد اقامه نماز تأکید کرد: حتی الامکان تا جایی که مقدور است خوب است که نماز در یک مکان برگزار شود، ما از مردم دعوت کردیم تاجایی که مقدور است به مصلی بیایند و نماز در مکان های دیگر برگزار نشود مگر استثنا به طور مثال پیرمرد یا پیرزنی که نمیتوانند بیایند.

,

 

,

 

,

وی گفت: قاطبه افراد و عزیزان را دعوت کردیم و ان شاءالله شاهد حضور هر چه بیشتر مردم باشیم.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام حسنی حلم در پایان تصریح داشت: هر چه حضور مردم پررنگ تر باشد قطعا اقتدار ایمان و امت اسلامی است و شکوه بندگی را به اثبات میرساند، مجدد از مردم شریف همدان درخواست میکنم حتی الامکان نماز را در تپه مصلی بخوانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه