اخبار داغ

اخبار انتظامی اصفهان؛

توقیف محموله میلیاردی روغن خوراکی قاچاق در اصفهان/ کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک درخمینی شهر

توقیف محموله میلیاردی روغن خوراکی قاچاق در اصفهان/ کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک درخمینی شهر
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف مقدار ۲۱ تن و ۱۲۰ کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس پلیس آگاهی استان از کشف مقدار 21 تن و 120 کیلو گرم روغن خوراکی قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ ستار خسروی گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی کالا قصد دارد محموله ای را وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت .

,

وی افزود: یک تیم از ماموران مجرب پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی های استان اصفهان اعزام و کامیون کشنده فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 21 تن و 120 کیلوگرم روغن خوراکی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

,

سرهنگ خسروی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

,

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه مواد خوراکی قاچاق آسیب جدی به سلامت افراد وارد می کنند از مردم خواست : هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید .

,

دپوی یک میلیارد و 200 میلیون ریال مواد غذایی قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف مقادیر زیادی انواع مواد غذایی خارجی به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد.

, دپوی یک میلیارد و 200 میلیون ریال مواد غذایی قاچاق,
,

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت: ماموران یکی از کلانتری های شهر شاهین شهر مطلع شدند فردی مقدار زیادی مواد غذایی خارجی را در انباری دپو کرده و قصد توزیع آنها را دارد که وارد عمل شدند.

,

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مورد نظر بازرسی بعمل آمد که 340 بسته روغن خوراکی ، چهار هزار و 126 قوطی نوشیدنی و نوشابه انرژی زا ، دو هزار و 756 قوطی رانی ، یک هزار و 300 قوطی کمپوت آناناس ، 600 بسته قهوه و 500 بسته کاپوچینو کشف شد.

,

سرهنگ مختاری افزود: ارزش اقلام کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام شده است .

,

این مسئول انتظامی بیان کرد : در این خصوص یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

,

کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک درخمینی شهر
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

, کشف بیش از 20 کیلو گرم تریاک درخمینی شهر,
,

سرهنگ علی جعفری نژاد گفت : پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد محموله ای را وارد شهر خمینی شهر کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: ماموران خودروی فرد قاچاقچی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کردند.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد:  مقدار 10 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی فرد قاچاقچی و در بازرسی از منزل او 10 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

,

سرهنگ جعفری نژاد افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

باند سارقان خودرو متلاشی شد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره سارقان خودرو و کشف سه دستگاه خودروی مسروقه خبر داد.

, باند سارقان خودرو متلاشی شد,
,

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت خودرو و داخل خودرو در شهرستان شاهین شهر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش میمه قرار گرفت .

,

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی پنج سارق حرفه ای را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه آن ها اعزام شدند.

,

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان که یک باغ متروکه بود پنج سارق دستگیر و سه دستگاه خودروی سرقتی و 50 میلیون ریال اموال مسروقه خودرو کشف شد.

,

سرهنگ مختاری ادامه داد: این سارقان خودروی شهروندان را پس ازسرقت به یک باغ متروکه انتقال می دادند و پس از اوراق کردن اقدام به فروش لوازم آنها می کردند.

,

سرهنگ مختاری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل همه متهمان به مراجع قضائی از مالکان خودروها خواست ، خودروی خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مجهز کرده و از پارک خودرو در مکان های تاریک ، خلوت و ناشناس خودداری کنند.

,

توقیف موتورسیکلت های سنگین در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف هفت دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و سنگین در شهر اصفهان خبر داد.

, توقیف موتورسیکلت های سنگین در اصفهان,
,

سرهنگ حسن یاردوستی گفت : پس از دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تردد موتورسیکلت های سنگین و غیر مجاز در شهر و ایجادمزاحمت و آلودگی صوتی برای شهروندان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

,

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و تعداد هفت دستگاه موتورسیکلت سنگین و غیر مجاز را شناسایی و توقیف کردند.

,

رئیس پلیس مرکز استان به مالکان وسایل نقلیه غیر مجاز هشدار داد و گفت : تردد با اینگونه وسایل نقلیه در سطح شهر ممنوع می باشد و در صورت تردد ،خودرو یا موتورسیکلت توقیف خواهند شد.

,

سرهنگ یاردوستی موارد بلامانع بودن تردد موتورسیکلت های سنگین را پیست موتورسواری دانست واضافه کرد:محل های مجاز تردداین نوع موتورسیکلت ها مشخص است و با هماهنگی فدراسیون موتورسواری و با یدک کش این نوع وسیله نقلیه سنگین می بایست به محل مسابقات یا پیست انتقال یابند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با هشدار به مالکان موتورسیکلت های سنگین بیان کرد: در اولین فرصت برای اخذ مجوز تردد آن در پیست موتور سواری اقدام و یک بار دیگر ضمن تاکید به توقیف موتور سیکلت های بدون مجوز حضور این وسایل نقلیه پر سر و صدا را سلب کننده آرامش شهروندان دانست و از برخورد پلیس با مالکان آنها خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه