اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد:

کشف محموله 50 کیلویی تریاک در جاده یاسوج – اصفهان + (عکس)

کشف محموله 50 کیلویی تریاک در جاده یاسوج – اصفهان + (عکس)
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویر احمد از کشف بیش از 50 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و کشف بیش از یک کیلو گرم سوخته تریاک در جاده مواصلاتی یاسوج به اصفهان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازصبح زاگرس ، سرهنگ "سعید بالش زر" در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز گذشته در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان با اجرای ایست و بازرسی، اقدام به کنترل خودرو های عبوری در این محور کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی بیان کرد: در ادامه ماموریت پلیس در اجرای کنترل خودروهای عبوری در این محور به یکدستگاه خودروی کامیون باری مشکوک که دستور توقف را صادر کردند.  
,
 
,
این مسئول انتظامی در استان خاطر نشان کرد: با متوقف شدن این خودرو و بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 50 کیلو و 850 گرم ماده مخدر از نوع تریاک و مقدار یک کیلو و 100 گرم ماده مخدر از نوع تریاک سوخته کشف و ضبط و راننده آن دستگیر شد.  
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به توقیف خودروی اسکورت این محموله مواد مخدر و دستگیری زن و مردی در همین راستا،گفت: دو خودرو سبک و سنگین به پارکینگ منتقل و هر سه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.
,
 
,
بالش زر، از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و افزود: شهروندان باید یاریگر پلیس در تأمین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارش های خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق تماس با تلفن 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.
,
 
,
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه