اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان قرچک:

مواعظ پیامبر باعث خروج انسان از حکومت شیطان می‌شود

مواعظ پیامبر باعث خروج انسان از حکومت شیطان می‌شود
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان قرچک گفت: قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، ثروت را قبل از فقر، فرصتت را قبل از گرفتاری و حیات را قبل از مرگ باید دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حجت الاسلام سید قاسم ضیایی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان قرچک ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید فطر با یادآوری نصایح پیامبر اسلام(ص) به جناب اباذر، نبود گوش شنوا را عامل خسران آدمی دانست و گفت: مواعظ رسول اکرم(ص) باعث خروج انسان از حکومت شیطان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی با بیان اینکه حتی اگر در مکان مقدسی هم باشی ولی دلت اهل تقوا نباشد؛ بی فایده است، خاطرنشان کرد: اباذر غفاری در تمام طول عمر خود شاگرد مکتب پیامبر(ص) در رشته انسانیت بود.

,

استاد اخلاق معنا پیدا کردن زندگی، هدف دار شدن حیات و حرکت را محاسن شاگردی مکتب اهل بیت(ع) برشمرد و بیان کرد: هرکس روحش با این خاندان عجین شود از آنها است.

,

وی نصایح پیامبر(ص) را به مثابه بال‌های پرواز مطرح کرد و افزود: پیامبر خدا(ص) مربی توحید انسان‌ها است.

,

ضیایی مطرح کرد: اهل بیت(ع) تنظیم کننده، محافظ، قطب نما، نسخه پیچ جامعه و جلودار افراط و تفریط هستند.

,

وی با اشاره به درخواست موعظه جناب اباذر از پیامبر(ص) تصریح کرد: رسول خدا(ص) در ابتدا از اباذر خواست تا خدا را طوری اطاعت کند که گویی او را می‌بیند، چرا که دوربین‌های مداربسته خدا همیشه و همه جا روشن است.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان قرچک تصریح کرد: پیامبر اسلام قدردان نعمت ها بودن و بهره‌وری از نعمت هارا لازمه سعادتمندی در دنیا می‌دانست.

,

وی در پایان بهترین زمان ذخیره هر چیزی، جوانی است، درس بزرگ برای زندگی بدون دغدغه از زبان پیامبر(ص) را اینگونه بیان کرد: قدر جوانی را قبل از پیری، سلامتی را قبل از بیماری، ثروت را قبل از فقر، فرصت را قبل از گرفتاری و حیات را قبل از مرگ باید دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه