اخبار داغ

حکایت دنباله دار بی مسجدی سروش جنگل؛

نماز جماعت زیر تیغ آفتاب

نماز جماعت زیر تیغ آفتاب
اهالی سروش جنگل گرگان که درد بی مسجدی آنان مدتهاست در رسانه های منعکس می شود در ماه مبارک رمضان، ماه پرفروغ مساجد، زیر سقف آسمان مظاهر بندگی خود را به تصویر کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ ماه مبارک رمضان با برکات و رحمات بی بدیل الهی فرصتی مغتنم برای تهذیب نفس و تقویت اخلاص در بندگی است، زمانی که شیطان در غل و زنجیر قرار دارد و روح و جسم آدمی در پرواز به سمت قرب الهی، در این ماه عزیز مساجد آشناتر و محافل مذهبی شلوغ تر می شوند، اما اهالی سروش جنگل گرگان که سالیان سال است در آرزوی مسجد بسر می برند درد بی مسجدی خود را زیر سقف آسمان ستون کردند و از این دعا و آرزو به آسمان پل زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو,

مردم خداجوی سروش جنگل محدودیت نداشتن مسجد را با سجده به درگاه خدا تسکین دادند و تصاویری از همت و ایمان خلق کردند تصاویری از شب های بارانی ماه رمضان که قوه احساس را در آدمی و قوه مسئولیت را در مسئولین امر تکان می دهد.

,

این اهالی در خیمه 14 معصوم(ع) که با همت جمعی برپا کرده اند در زیر سقف آسمان بارانی و تیر آفتاب، محفلی مهیا کردند برای قرائت دعا، نماز، قرآن کریم و احیای شب های قدر، مامنی ساختند برای تربیت کودکانی به با تربیت اسلامی، مکانی برای مکبر شدن مکبر خردسالی مثل طاها عمادانی؛ اهالی سروش جنگل نمازخوان های بی مسجد هستند، مسئولان شهری به گوش باشند و اعضای شورای شهر جدید بدانند اینجا نمازخوان دارد فقط مسجد ندارد! سازه های اینجا دیگر مطالعه و بررسی نمی خواهد که آیا فلان بنا و سازه مورد استفاده قرار می گیرد یا خیر، اینجا همه چیز مهیاست بجز اقدام و عمل مسئولان، آستین ها را بالا بزنید.

,

تصاویر زیر بخشی از عبادات اهالی سروش جنگل در ماه مبارک رمضان است:

,

sorosh2

, sorosh2,

sorosh1

, sorosh1,

نماز جماعت صبح در 28 رمضان که آسمان بارانی بود

,

sorosh3

, sorosh3,

نماز جماعت صبح امروز(آخرین روز از ماه مبارک رمضان)

,

گفتنی است اقدامات خیرخواهانه نظیر اطعام به ایتام و مستحقین، و تهیه بسته های غذایی برای مستمندان نیز توسط این اهالی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه