اخبار داغ

فرماندار بجستان خبر داد:

اختصاص ۲۹ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال اعتبار به بجستان

اختصاص ۲۹ میلیارد و ۹۵۴ میلیون ریال اعتبار به بجستان
فرماندار بجستان گفت: در سال گذشته مجموعه اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات دولتی( ماده 180) 17 میلیارد و 954 میلیون ریال بود که با رایزنی های صورت گرفته این رقم با رشدی حدود 64 درصد به 29 میلیارد و 954 میلیون ریال رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، فرماندار بجستان بعد از ظهر امروز در جلسه  کمیته برنامه ریزی شهرستان بجستان که به منظور توزیع اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات دولتی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته مجموعه اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات دولتی( ماده 180) 17 میلیارد و 954 میلیون ریال بود که با رایزنی های صورت گرفته این رقم با رشدی حدود 64 درصد به 29 میلیارد و 954 میلیون ریال رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

حسین ابراهیمی  به تشریح ریز تخصیص های این اعتبارات در شهرستان پرداخت و گفت: اداره راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی،  آب و فاضلاب شهری و روستایی بیشترین سهم را از اعتبارات ماده 180 شهرستان دارند.

,

 

,

وی با اشاره به شاخصهای برخورداری شهرستان در بخشهای مختلف عمرانی گفت: مدیران دستگاهها توجه داشته باشند با توجه به اینکه بخشی از شاخصهای شهرستان نیاز به اصلاح دارد  نسبت به اصلاح این شاخصها از طریق اداه کل مربوطه خودشان اقدام کنند.ضمن اینکه فرمانداری نیز مکاتباتی در این خصوص با سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ودستگاههای اجرایی خواهد داشت.

,

 

,

فرماندار بجستان ضمن اشاره به اینکه در سال 96 برابر الزام قانون تخصیص اعتبارات ماده 180حداقل به میزان تخصیص اعتبارت تملک دارایی ها است از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست: نسبت به پیگیری وضعیت اعتبارات و مبادله موافق نامه ها از سازمان های استانی اقدام کنند و بطور مستمر بر پروژه های عمرانی در طول سال نظارت داشته وبا ناظرین استانی پروژهها وکارشناسان سازمان برنامه ریزی در ارتباط باشند.

,

 

,

لازم بذکر است در سال جاری اعتبارات تملک دارایی شهرستان نیز از 73 میلیارد ریال به 114 میلیارد ریال افزایش یافت که رشد 56 درصدی را به دنبال داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه