اخبار داغ

پیشکسوتان روستای بنه گز تنگستان؛

بهمن مدعی ماند

بهمن مدعی ماند
در سومین شب مسابقات پیشکسوتان بنه گز دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار بهمن به مصاف پیام رفت و کارگر در مقابل کارگر قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، در سومین شب مسابقات پیشکسوتان بنه گز دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار بهمن به مصاف پیام رفت و کارگر در مقابل کارگر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

در اولین دیدار که مصافی پر گل بود و غلامرضا عالی پور در آن خوش درخشید و تماشاگران را به سال های اوج این پیشکسوت برد ، بهمن توانست با نه گل پیروز این دیدار باشد.

,

در ابتدا این بهمن بود که با گل احمد قائدی پیش افتاد اما عبدالکریم مصری که ظاهرا علاقه خاصی به گل به خودی دارد و در دیدار قبل نیز یک گل به خودی زده بود با زدن یک گل به خودی دیگر بازی را به تساوی کشاند ، در ادامه کار درخشش حاج غلامرضا عالی پور و احمد قائدی در این دیدار باعث پیروزی ۹ به ۴ بهمن شد.

,

گل های این دیدار را غلامرضا عالی پور ( ۳ گل ) ، احمد قائدی ( ۵ گل ) و علی قائدی یک گل به ثمر رساندند.

,

گل های تیم پیام را هم عبدالکریم مصری ( گل به خودی ) و عبدالکریم مظفری و غلامرضا خلیفه و نعمت مظفری برای پیام به ثمر رساندند.

,

رضا نوشادی و عبدالکریم مظفری هم در این دیدار کارت زرد گرفتند.

,

اما در دیدار دو که پیروزی در آن برای شاهینی ها حیاتی بود با یک تفاق نادر در مسابقات همراه بود و عبدالمحمد علوی در حالی که گل اول را از روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه شاهین کرده بود دقایقی بعد با یک ضربه سر دروازه خودی را باز کرد تا در فاصله چند دقیقه گل هر دو تیم به نام او ثبت شود ، در ادامه با اینکه کارگر بازی زیبایی را ارائه میداد با گل محمد برزگر از شاهین عقب افتاد تا بازی با نتیجه ۲ به ۱ به سود شاهین به پایان برسد.

,

عابد احمدی در این دیدار با دریافت کارت زرد در این دیدار و با توجه به دریافت یک کارت زرد دیگر در دیدار های قبلی ، بازی بعد شاهین را از دست داد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه