اخبار داغ

مسئول استانی بیت الاحزان در جنوب کرمان خبرداد:

ثبت نام بیش از۲۰۰نوجوان و جوان رودباری در طرح ملی رحله/رودبار جنوب رکوردار این طرح در جنوب کرمان شد

ثبت نام بیش از۲۰۰نوجوان و جوان رودباری در طرح ملی رحله/رودبار جنوب رکوردار این طرح در جنوب کرمان شد
مسئول استانی بیت الاحزان در جنوب کرمان از ثبت نام۲۰۰نوجوان و جوان در طرح ملی شهرستان رودبارجنوب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"، فعالیت‌های قرآنی در دهه اخیر رشد قابل توجهی داشته است اما با این وجود مقام معظم رهبری در سال 90نسبت به جایگاه قرآنی کشورمان احساس رضایت نداشتند. بر همین اساس با مرور مطالبات قرآنی  رهبر فرزانه انقلاب مسئولان و جامعه قرآنی، نسبت به این مطالبات حساس‌تر شدند و گامی موثر در جهت تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

طرح ملی «رحله» حفظ ۴ جزء قرآن کریم در دو ماه تعطیلات تابستان از مهمترین این طر ها می باشد که مؤسسه بیت الاحزان برای سومین سال پیاپی با همکاری نهادهای متولی امور قرآنی کشور در ۲۳ مرکز از ۹ استان کشور، ویژه جوانان و نوجوان پسر ۱۴ تا ۲۲ ساله اجرا خواهد کرد.

,

مسئول استانی بیت الاحزان در جنوب کرمان از ثبت نام۲۰۰نوجوان و جوان در طرح ملی شهرستان رودبارجنوب خبر داد.

,

حجت الاسلام مسلم سابقی نژاد همچنین بادرخواست بسته شدن سایت ثبت نامی عنوان کرد: باتوجه به شکل گیری ظرفیت مطلوب قرآنی درجنوب کرمان و درخواست جوانان جهت حضور در این طرح چنانچه مشکلات مالی مرتفع شود و از نظر مالی تامین شویم ظرفیت پذیرش ۴۰۰ قرآن آموز را نیز داریم.

,

مسئول طرح ملی رحله شهرستان رودبارجنوب کرمان همچنین گفت: هم اکنون 151 داوطلب در سایت روند ثبت نام خود را تکمیل نموده اند و با توجه به کمبود امکانات جهت ثبت نام اینترنتی مجبور شدیم تعداد 50 داوطلب را به صورت دستی پذیرش اولیه نموده و در فرصت های آتی مراحل ثبت نام در سایت را تکمیل خواهیم نمود.

,

حجت الاسلام سابقی نژاد همچنین گفت: پس از برگزاری مصاحبه این طرح در منطقه خوش آب وهوای راین در 80 کیلومتری جنوب شهر کرمان برگزار خواهد شد.

,

یادآورمی شود حجت الاسلام سابقی نژاد در سال تحفیظی 92 در مدرسه شبانه روزی حضرت امیرالمومنین (ع) موفق به حفظ قرآن کریم شده است و سابقه2 دوره برگزاری طرح ملی رحله را در کارنامه خود دارد.

,

این حافظ قرآن هم اکنون مسئول استانی بیت الاحزان در جنوب کرمان می باشد و مدیریت و نظارت بر شعب بیت الاحزان در شهرستانهای رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان و نودژ را به عهده دارد.

,

شهرستان رودبار جنوب با بیش از100هزار نفر جمعیت در جنوب کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه