اخبار داغ

رئیس دادگستری شاهرود:

عدم وجود حقوق های نجومی در شاهرود/ رتبه بالای طلاق در شاهرود

عدم وجود حقوق های نجومی در شاهرود/ رتبه بالای طلاق در شاهرود
رئیس دادگستری شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود با موضوع حقوق های نجومی روبرو نیستیم و در استعلامات انجام شده از حراست دستگاه های مختلف تخلفی مشاهده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار علی اکبریان رئیس دادگستری شاهرود در نشست خبری اعضای دستگاه قضایی شهرستان شاهرود در پاسخ به سوال در خصوص احتمال وجود حقوق های نجومی در شهرستان شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود با موضوع حقوق های نجومی روبرو نیستیم و در استعلامات انجام شده از حراست دستگاه ها، نهادهای اجرایی، مراکز پزشکی و آموزش عالی تا کنون تخلفی به دادستانی اعلام نشده است، اگر در برخی بانک های خصوصی یا موسسات اعتباری هم موضوع حقوق بالای روسای شعب مطرح باشد مصوبات داخلی خود آن مجموعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی در پاسخ به سوال در خصوص رتبه طلاق شهرستان شاهرود در استان سمنان و عدم ثبت طلاق های سایر شهرستان ها و استان های کشور در شاهرود اظهار کرد: در مجموع رتبه طلاق استان سمنان در کل کشور کاهش پیدا کرده است اما در شهرستان شاهرود وضعیت خوبی نداریم و این شهرستان جزو شهرستان های اول تا سوم استان در تعداد زیاد طلاق های انجام گرفته در طول سال است.

,

رئیس دادگستری شاهرود افزود: افزایش طلاق در جامعه تنها مربوط به کم کاری دولت نیست بلکه تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی در این موضوع دخیل هستند.

,

اکبریان با بیان اینکه طلاق آسیبی است که نمی توانیم منکر آن بشویم بیان کرد: برخی از طلاق های ثبت شده در این دفاتر ازدواج و طلاق این شهرستان مربوط به شهرستان هایی غیر از شاهرود است و نمی توان دفاتر ثبت ازدواج و طلاق را مجبور کرد که موارد مربوط به سایر شهرستان ها را نپذیرند.

,

وی با بیان اینکه مراجعات طلاق سایر شهرستان ها به شاهرود برای درخواست انجام طلاق تعداد زیادی نیست گفت: بیشترین تعداد طلاق های انجام گرفته مربوط به خود شهرستان شاهرود است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه