اخبار داغ

رییس فوریت‌های پزشکی قزوین خبرداد؛

فوت جوان ۲۲ ساله قزوینی در کانال آب مهرگان/۶ نفر طی سه ماه ابتدایی سال غرق شدند

فوت جوان ۲۲ ساله قزوینی در کانال آب مهرگان/۶ نفر طی سه ماه ابتدایی سال غرق شدند
رییس فوریت‌های پزشکی قزوین از غرق شدن یک جوان ۲۲ ساله در کانال آب مهرگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر بیژن نامدار رییس فوریت‌های پزشکی قزوین در گفت‌وگو با  شاخص اظهار کرد:  متاسفانه روز گذشته(شنبه) شاهد غرق شدن یک نفر در کانال مادر شهرک مهرگان به سمت شترک بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی در ادامه افزود: در این حادثه مردی ۳۴ ساله به دلایل نامعلومی در این کانال سقوط می‌کند و جوانی ۲۲ ساله برای نجات وی به داخل کانال می‌رود که این مرد ۳۴ ساله را نجات می‌دهد؛ اما متاسفانه این جوان نمی‌تواند خود را از کانال بیرون بکشد.

,

رییس فوریت‌های پزشکی قزوین ادامه داد: با حضور ماموران آتش نشانی و نیروهای اورژانس این مرد ۳۴ ساله نجات پیدا کرد اما احیای ۴۵ دقیقه ای نیروهای امدادی برای جوان ۲۲ ساله موفقیت آمیز نبود و وی فوت کرد.

,


وی با اشاره به اینکه علت این حادثه مشخص نیست، بیان کرد: متاسفانه در ایامی که با گرمی هوا مواجه می‌شویم؛ برخی از شهروندان به گمان اینکه این کانال‌ها خطرناک نیست و سرعت آب زیاد نیست برای شنا وارد این محوطه می‌شوند.

, ,
,

دکتر نامدار عنوان کرد: تا زمانی که حصاری برای کانال‌های مادر یا سدهای بزرگ در استان ایجاد نشود، شاهد افزایش غرق شدگی خواهیم بود.

,


وی درباره آمار سه ماهه غرق شدگی در استان گفت: طی سه ماه ابتدایی سال ۶ مورد بود که در مناطقی چون یک مورد در آوج، یک مورد در آبگرم، یک مورد کانال آب ناصرآباد، یک مورد کانال مینودر، ۲ مورد کانال مادر نجف آباد اتفاق افتاده است.

, ,
,

این مسئول اذعان کرد: از این ۶ مورد غرق شدگی، سه مورد فوتی و سه مورد اعزام به بیمارستان بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه