اخبار داغ

مسئول دفتر امام جمعه خبر داد؛

نماز عید فطر بادرود در بوستان شهدای گمنام برگزار می شود

نماز عید فطر بادرود در بوستان شهدای گمنام برگزار می شود
کرمانی نژاد گفت: نماز عید فطر در بادرود به امامت حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود راس ساعت هشت صبح در محل مصلا واقع در بوستان شهدای گمنام اقامه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آوای نطنز،مسئول دفتر امام جمعه بادرود با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه عید سعید فطر در بادرود اندیشیده شده و برای تحقق این مهم نیز از ظرفیت های مهم ادارات و نهادهای بخش امام زاده (بادرود) استفاده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وای نطنز,

حسین کرمانی نژاد با اشاره به حضور پرشور مردم برای اقامه نماز عید سعید فطر در سال های گذشته و استمرار این حضور در اقامه نماز بندگی امسال، افزود: نماز عید فطر در بادرود به امامت حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود راس ساعت هشت صبح در محل مصلا واقع در بوستان شهدای گمنام اقامه می شود.

,

وی با بیان این که مراسم ساعت هفت و نیم و با قرائت دعای پرفیض ندبه شروع می شود، بیان کرد: جمعیت هلال احمر بادرود و پایگاه طریق القدس این شهر در کنار مراسم اقامه نماز اقدام به برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه صلواتی خواهند کرد.

,

مسئول دفتر امام جمعه بادرود از همکاری شهرداری، بخشداری، حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا (ع)، هیئت امنای مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک صابریه، هیئت امنای شهدای گمنام، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت، پلیس راهور، کمیته امداد، بهزیستی و به خصوص خیران در آماده کردن محل مصلی به منظور اقامه نماز عید سعید فطر قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه