اخبار داغ

مداح اصفهانی تاکید کرد؛

سرمایه ماه رمضان پشتوانه محکمی برای فردا

سرمایه ماه رمضان پشتوانه محکمی برای فردا
سرمایه ای که در ماه رمضان به دست آوردیم پشتوانه ی محکمی برای فردای ما است؛ پس بکوشیم این سرمایه را ارزان هزینه نکرده و به ثمن بخس ندهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مادحین،؛حاج مجید صابری مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در روز آخر ماه رمضان پیامی را برای  روزه داران و عاشقان در این ماه عزیز و به خصوص مداحان اهل بیت(ع)به شرح ذیل ارائه کرده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مادحین,

«لحظات و دقایق واپسین ماه مبارک رمضان در پیش است. چه شبها که تا به صبح همپای مردم خداجوی در مراسم دعا خوانی با ذکر و افتتاح و ابوحمزه خدای را خواندیم و اشک حسرت و ندامت بر گذشته ی خویش باریدیم و چه روزها که با یاد تشنگی و گرسنگی قیامت روزه گرفتیم و با یاد عطش مولایمان سیدالشهدا(ع) و اصحاب و عترت طاهرینش افطار نمودیم و باز هم گریستیم.حال باید در احوال آینده خویش بنگریم که ماه ضیافت و میهمانی پروردگار چقدر ما را به رضایت ولی نعمتمان حضرت ولی عصر(عج)نایل کرده و ما را به قرب خداوند رسانده است؟ و این میسر نیست مگر با تجدید نظر در اعمال ناپسند گذشته و رذایل اخلاقی و تقویت رفتار و کردارهای پسندیده و صفات و ملکات فاضله.

,

باید از این اوج گرفتن های معنوی برای فردا و فرداهایی بهتر بهره گرفت تا مبادا در یوم الحسره گرفتار آنچه پیش فرستاده ایم، بشویم. مبادا فقط از رمضان گرسنگی و تشنگی اش عایدمان شده باشد و در درون تغییری حاصل نشده باشد و هرکس خود می تواند نفس خویش را به نظاره و قضاوت بنشیند.

,

سرمایه ای که در ماه رمضان به دست آوردیم پشتوانه ی محکمی برای فردای ما است.

,

پس بکوشیم این سرمایه را ارزان هزینه نکنیم و به ثمن بخس ندهیم. خاصه اینکه سمت ما مداحی و نوکری خاندان وحی(ع)در وهله ی اول و موعظه و نصیحت آحاد جامعه با زبان شعر و مدح در مرحله ی بعدی است.

,

عشق و محبت ورزیدن به مردم، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی که برگرفته از سیره نبوی، علوی و فاطمی است در تک تک آحاد جامعه، ایثار و از خود گذشتگی و انفاق به محرومین و مستضعفین، درست اندیشیدن و عمل کردن بر اساس دستورات دینی و الهی، میدان دار بودن در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه و انقلابی و جهادی و عمارگونه عمل کردن بجای دست روی دست گذاشتن و سکوت کردن در موضوعات داخلی و خارجی کشور، دارا بودن بصیرت دینی، اعتقادی و سیاسی و فهم درست مطالب، یاری کردن نظام، انقلاب و رهبری در تمامی عرصه ها و….همه و همه مضامینی است که در دعا خواندیم و آموختیم و به مردم یادآوری کردیم. پس بنگریم که چگونه ایم، شاید رمضان دیگری بیاید و ما نباشیم.

,

بار پروردگارا تو خود ما را در رساندن این بار گران به سر منزل مقصود که همانا لقای خودت و اولیائت است یاری ده. آمین یا رب العالمین.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه